Beantwoord

Oude contracten opvragen

  • 9 March 2019
  • 1 reactie
  • 430 keer bekeken

Goedenavond,

Ik wil graag mijn oude contracten opvragen van mijn mobiele abonnementen van Hi en KPN, zouden jullie deze naar mij toe kunnen mailen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 March 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @DaanAdmiraal, welkom! Dat kun je zeker opvragen! In verband met de AVG kan ik dit echter niet zelf voor je regelen. Hieronder vind je hoe het opvragen in z'n werk gaat:

Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:
  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement
Ik ga ervan uit dat je zo eerst uit de voeten kunt. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?