Beantwoord

Oude factuur opvragen 2016

  • 13 October 2019
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Graag zou ik een factuur van maart 2016 willen opvragen. Ik heb dit via de chat al gevraagd maar er werd mij verteld dat dit eerst overlegd moest worden met de leidinggevende? Dit vind ik best vreemd want ik heb gewoon alle gegevens dus ik hoop zo verder te komen want ik heb deze nodig voor mijn administratie.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 October 2019, 13:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Leonique13. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur per e-mail kan versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Leonique13. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur per e-mail naar jou kan versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen reactie van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden. 

Reageer