Beantwoord

Oude mobiele gespreksspecificaties inzien

  • 20 January 2019
  • 11 reacties
  • 109 keer bekeken

van me vrouw de telefoon van 2016 en 2017 hoe moet ik dat doen heb sinds kort een kpn alles in 1 pakket en hierbij ook de mobiele telefoon aan me account gekoppeld maar kan alleen maar tot jan 2018 specificaties inzien
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 January 2019, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Glazenwasser, welkom hier. Wat wil je precies weten? Ik kijk graag na of ik dit voor je kan achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex net alles zoveel ik weet aangevuld voor je mocht je nog iets willen weten laat het me maar weten 👍🏻
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik zou nog wel willen weten wat je precies wilt weten. Welke telefoon er in 2016 is gekocht?
oh wat ik wou weten is welke nummers er van af haar oude mobiel zijn gebeld 06 22 953 610
was ook een iphone maar welke pfff
Reputatie 7
Badge +24
Oei, die gegevens hebben we niet meer. Sterker nog, sinds de komst van de nieuwe AVG wet mag dat ook niet meer. De enige kans die je hebt is om te kijken in je inbox of je de facturen nog hebt van die tijd, daar staan ze nog wel op. Ik kan dat zelf niet meer achterhalen namelijk.

Vanaf april 2016 was dit een Apple iPhone SE 64GB Gold overigens.
oh oke jammer die facturen heeft ze niet meer in de inbox ook niet meer op papier helaas zal ik iets anders moeten verzinnen wou even checken of er een bepaald nummer vanaf dat jaar door haar werd gebeld namelijk
Reputatie 7
Badge +24
Helaas, anders had ik het zeker graag voor je achterhaald.
bedankt voor de moeite in ieder geval zal wel eens de mailbox checken
Beste Alex is het nog wel mogelijk om van het gehele jaar 2018 de specificaties te achterhalen vanaf januari 2018 t/m medio augustus 2018 de rest heb ik wel
Reputatie 7
Badge +24
De facturen wel, de belspecificaties helaas niet. Deze worden bij ons na 6 maanden overal verwijderd namelijk.