Beantwoord

Oude telefoon lease of niet?

• 31 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Hoi,

Ik heb 6 maanden geleden vervroegd mijn abbonoment verlengd incl Iphone 7.
Ben overgegaan van Iphone 6 naar Iphone 7 en het nieuwe contract en bijkomende kosten zijn inmiddels ingegaan. Nu zou ik er graag achter willen komen of mijn Iphone 6 lease was of terug moet want kan dat nergens vinden in mijnKpn omdat alles ingesteld is met gegevens van nieuwe abbonement?

Met vriendelijke groet
Davazz
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 31 augustus 2017, 11:20

Dit lijkt me sterk. In 2013 ofzo is dit al afgeschaft en als het lease is krijg je daar een brief van
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dit lijkt me sterk. In 2013 ofzo is dit al afgeschaft en als het lease is krijg je daar een brief van

Ja, leek mij ook sterk, heb een 2 jarig abbonement gehad dus vanaf 2015, en nog geen brief ontvangen maar dat zegt niets natuurlijk.
Reputatie 7
Even ter info. Sinds 1 juli 2013 worden er geen leasecontracten meer gebruikt. Heb je daarna dus een toestel genomen dan is het je eigendom. Al heb je natuurlijk wel een afbetalingsverplichting vlgs het contract.
Even ter info. Sinds 1 juli 2013 worden er geen leasecontracten meer gebruikt. Heb je daarna dus een toestel genomen dan is het je eigendom. Al heb je natuurlijk wel een afbetalingsverplichting vlgs het contract.

Ik heb mijn contract verlengd en dus volledig afbetaald tot laatste maand,
Kan ik er vanuit gaan dat het mijn toestel is nu? Half jaar na verlenging nog geen brief, maand na nieuwe contract geen brief
Reputatie 7
Kan ik er vanuit gaan dat het mijn toestel is nu?Ja, helemaal. Het is je eigendom, al vanaf het moment dat je 'm hebt, dus mag je er mee doen wat je wilt. Verkopen, weggeven, houden als reserve . . .
Kan ik er vanuit gaan dat het mijn toestel is nu?Ja, helemaal. Het is je eigendom, al vanaf het moment dat je 'm hebt, dus mag je er mee doen wat je wilt. Verkopen, weggeven, houden als reserve . . .

Bedankt voor je antwoord Peter

Reageer