Beantwoord

Oude telefoonnummer

  • 16 March 2019
  • 5 reacties
  • 908 keer bekeken

Ik heb laats noodgedwongen mijn nummer moeten laten veranderen mijn nummer stond geheim geregistrrerd maar toch werd ik door van alles gebeld na paar dreig telefoontjes heb ik het meteen laten veranderen tot grote spijt ik kan niet meer met bepaalde dingen inloggen omdat dan 4 cijfercode naar oude nummer word gestuurd en erom heen kan helaas ook niet is daar wat aan te doen
icon

Beste antwoord door huistijger 17 March 2019, 06:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Derksen95
Eenmaal je telefoonnummer verwijderd kun je deze helaas niet meer terugkrijgen.
Kun je de desbetreffende firma of welke je maar bedoeld niet vertellen dat je telefoonnummer gewijzigd is?
Meestal is dat na enkele persoonlijke vragen wel mogelijk.

Omdat je het over een 4-cijferige code hebt denk ik dat je Apple bedoeld.
Dat is heus wel op te lossen door in te loggen op https://www.icloud.com
Of anders Apple zelf bellen met 0800 0201581
nee helaas geen apple ik repareer die merk maar tis een platform die in amerika en china zit helaas geen mogelijkheid daar aan te kunnen kloppen
Een geheim nummer is alleen maar niet vermeld in gidsen en bij 18xy diensten. De hele wereld kan het natuurlijk nog bellen.
Enkele maanden geleden had ik een heel boze meneer aan de lijn; belde naar zijn geheime nummer... hoe ik dat in godsnaam wist. IK had alleen maar één cijfer verkeerd ingetoetst v.h. nummer dat ik wilde hebben. Was de man niet aan het verstand te brengen. Hij dacht alleen gebeld te kunnen worden door degenen die hij het nummer had gegeven.
Nee werd door meerdere gebeld dat me nummer gelekt was alleen me familie had het nummer dus
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Derksen95. Welkom op het forum. Ik moet je helaas teleurstellen. Zoals huistijger al aangeeft is het niet mogelijk om het oude telefoonnummer te herstellen. Ik hoop dat het lukt om het nieuwe mobiele nummer door te geven zodat je daarop het sms'je kan ontvangen met daarin het 4-cijferige code.

Reageer