Beantwoord

Overeenkomst mobiele aansluiting

• 30 maart 2016
  • 4 reacties
  • 458 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo,

Ik ben al 3 weken met jullie aan het bellen steeds een ander aan de lijn. Nu net weer 3 personen aan de lijn gehad maar alle drie kunnen ze mij niet verder helpen heel erg vreemd vind ik dat.

Ik heb mijn abonnement omgezet naar een sim only nu had ik gezegd 1 jaar. Vervolgens krijg ik een overeenkomst mobiele aansluiting waarop staat 2 jaar.

Dus ik meteen gebeld dat het niet klopt nu bleek dat de collega het verkeerd had gedaan dus diegene die ik op dat moment sprak gaf aan ik pas het aan naar 1 jaar en dan krijg je een nieuwe brief.

Een week later geen nieuwe brief dus weer gebeld wordt er gezegd ja mevrouw ik zie hier dat het gewijzigd is dus u krijgt nog de correcte brief. En er werd gezegd als u die binnen een week niet heeft moet u even bellen.

Dus nu vandaag weer een week later weer gebeld en dus 3 personen gesproken.
En alle 3 zeggen ze dat ze geen nieuwe brief kunnen sturen!!

Wat dus betekend dat ik nu nog steeds de oude brief ( overeenkomst mobiele aansluiting) heb waarop staat KPN sim only looptijd 2 jaar.

Hoe kom ik in hemelsnaam aan de goede brief wordt er niet goed van zo.

Groetjes Inge
icon

Beste antwoord door Grietje_ 15 april 2016, 10:25

Hoi Inge, wil je dan alsnog reageren op mijn Privébericht die ik je heb gestuurd? 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +5
Goedemorgen Inge, Welkom op het forum! Wat ontzettend vervelend dat je zoveel verschillende antwoorden hebt gehad van ons en ik kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent. 

Ik ga graag voor je na wat ik voor je kan betekenen. Wil je daarom reageren op mijn privébericht? 

Badge +5
Hi Inge, ik heb geen bericht meer van je gehad. Daarom ga ik er vanuit dat je dit misschien via één van onze andere kanalen hebt kunnen oplossen. Zo niet, dan hoor ik alsnog graag van je!

Hoi Grietje,

Sorry voor de hele late reactie maar heb al meerdere malen geprobeerd in te loggen afgelopen weekend maar steeds kreeg ik een pagina not found.

Maar het is helaas niet opgelost want ik heb geen brief meer ontvangen met de correcte gegevens.

Mvg Inge eliens
Badge +5
Hoi Inge, wil je dan alsnog reageren op mijn Privébericht die ik je heb gestuurd? 

Reageer