Beantwoord

Overeenkomst niet als bijlage toegevoegd

• 19 september 2017
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste lezer,

Gisteren is mijn nieuwe telefoon afgeleverd, waarbij ik bij jullie koerier het contract heb getekend. Deze overeenkomst zou mij nog toegestuurd worden, wat vannacht gebeurd zou moeten zijn, maar in de ontvangen email is geen bijlage te vinden. Volgens een medewerker via de live chat moet ik het maar met de orderbevestiging doen en krijg ik verder niets, maar volgens eerdere mails zou ik dit wel moeten krijgen:

E-mails:
#1:
"Nadat de bestelling is bezorgd, sturen wij per e-mail de ondertekende overeenkomsten."
#2:
"De overeenkomst van je mobiele aansluiting zit in de bijlage van deze e-mail."

Mijnbestelling.kpn.com:
"Wij hebben de gescande documenten en het getekende contract ontvangen. De kopieën hiervan zijn per e-mail naar je verstuurd. Je kan het contract ook vinden via deze pagina. Ga hiervoor naar 'berichten' bovenaan dit scherm."

Is het misschien mogelijk om deze documenten alsnog te versturen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Maaike_ 20 september 2017, 21:43

DaanD7 heeft een reactie op mijn privébericht gegeven, na controle van de aanvraag blijkt die nog niet helemaal voltooid te zijn vanwege nummerbehoud. Het contract komt alsnog zijn kant op.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hallo @DaanD7, welkom! Jammer te lezen dat je de overeenkomst zelf nog niet ontvangen hebt, het klopt dat je deze inderdaad als bijlage toegezonden krijgt.

Wil je op mijn privébericht reageren? Dan ga ik controleren of ik je het contract alsnog toe kan sturen, je hebt er immers recht op! 🙂
Reputatie 4
DaanD7 heeft een reactie op mijn privébericht gegeven, na controle van de aanvraag blijkt die nog niet helemaal voltooid te zijn vanwege nummerbehoud. Het contract komt alsnog zijn kant op.

Reageer