Beantwoord

Overgaan mobiele telefoon

• 17 december 2018
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Mijn telefoon (samsung j3) gaat snel naar voicemail.

Na enig zoeken vernam ik dat de rinkeltijd (?) niet te verlengen is en uitschakelen van de voicemail de enige oplossing is.

Is dit nog steeds het geval ?

Groet
Peter.
icon

Beste antwoord door Nadia 19 december 2018, 16:01

Hey petersteinmeije, dat klopt! Ik heb de code verwijderd omdat deze je geen langere rinkeltijd geeft dan standaard is ingesteld. 20 seconden duurt het voordat de beller wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Als je de voicemail uitschakelt gaat je telefoon langer over (+/- 40 sec.).

Als je je toestel uitschakelt wordt de beller meteen doorgezet naar de voicemail, mits deze aanstaat. Als je de voicemail uitzet, krijgt de beller te horen dat je niet bereikbaar bent, de verbinding wordt dan verbroken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo Peter, je kan tot maximaal 20 seconden het gesprek over laten gaan voordat ie overschakelt naar de voicemail.

Edit: tekst aangepast, code verwijderd. Is niet actueel.
Ik ben erg benieuwd of dit je helpt. Laat je het weten? 🙂
Reputatie 3
Badge
Hallo Nadia

Dus het is niet te verlengen en uitschakelen van de voicemail is de enige oplossing om mijn telefoon langer te laten overgaan ? Klopt dit ?

Dan een tweede vraag: als ik de voicemail uitschakel ( zie boven ) en naar bed ga ( ik zet mijn telefoon uit ) wat krijgt een eventuele beller dan te horen ? Een mededeling dat de telefoon uitstaat of iets dergelijks ?

Peter.
Reputatie 7
Badge +14
Hey petersteinmeije, dat klopt! Ik heb de code verwijderd omdat deze je geen langere rinkeltijd geeft dan standaard is ingesteld. 20 seconden duurt het voordat de beller wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Als je de voicemail uitschakelt gaat je telefoon langer over (+/- 40 sec.).

Als je je toestel uitschakelt wordt de beller meteen doorgezet naar de voicemail, mits deze aanstaat. Als je de voicemail uitzet, krijgt de beller te horen dat je niet bereikbaar bent, de verbinding wordt dan verbroken.
Reputatie 3
Badge
Hallo Nadia

Bedankt voor jouw reactie. Nu weet ik alles wat ik wilde weten.

Groet
Peter.
Reputatie 7
Badge +14
Top! 🙂 Graag gedaan Peter. Ik sluit daarmee je topic. Bedankt voor je berichtje.

Reageer