Vraag

Overgang Telfort naar KPN, Prepaid mobiel alleen bellen en sms

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Had prepaid Telfort mobiel alleen bellen en sms. Ging over naar KPN, alles zou het zelfde blijven. Ontdek nu tot m'n schrik dat er nu ook internetverbruik van m'n tegoed is afgeschreven. Hoe kan dat uitgezet worden zodat alleen van tegoed bellen en sms-en afgaat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Miep, welkom op het forum.

Wat naar dat je dat niet hebt gezien. Dit kun je vermijden door simpelweg roaming (data/internet) uit te zetten op je mobiele telefoon. Per telefoon verschillend maar meestal is dit onder Instellingen > Mobiel netwerk.

Een andere opties is dat ik het vanaf hier helemaal voor je uitzet, je moet het dan weer via ons aanzetten mocht je het weer willen gebruiken. Mocht je dit willen, zou je dan je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Miep, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.