Beantwoord

Overgestapt met nummerbehoud naar Telfort, kan nu niet meer inloggen

  • 4 juli 2016
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Ik had tot 21 juni een abonnement bij KPN Mobiel en kon toen ook inloggen bij Mijn KPN. Sinds mijn nummer is overgezet naar Telfort krijg ik bij het inloggen de melding:

'Dit account bevat geen "Mobiel" of "TV, Internet & Bellen" producten voor consumenten. Heeft u "Vast bellen" zonder internet, klik dan hier.'

Zodoende kan ik mijn laatste factuur niet inzien, deze valt veel hoger uit dan verwacht namelijk.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 4 juli 2016, 20:37

Hoi iTom, welkom op het forum. Goed dat je je vraag hier stelt! Zonder mobiel abonnement kun je inderdaad geen gegevens meer inzien via MijnKPN. Je laatste factuur kan ik gelukkig wel voor je achterhalen. Reageer op m'n privébericht, dan komt de factuur zo snel mogelijk jouw kant op 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi iTom, welkom op het forum. Goed dat je je vraag hier stelt! Zonder mobiel abonnement kun je inderdaad geen gegevens meer inzien via MijnKPN. Je laatste factuur kan ik gelukkig wel voor je achterhalen. Reageer op m'n privébericht, dan komt de factuur zo snel mogelijk jouw kant op 🙂

Reageer