overgezet van hi naar kpn

• 1 juni 2015
  • 5 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik ben overgezet van hi naar kpn maar in mn mobiele scherm staat bovenin links nog steeds Hi.

Wanneer veranderd dat ?

5 reacties

Badge
Hi en ,

Als je van Hi naar KPN gaat verandert er natuurlijk helemaal niets. Op iPhones stond er altijd al 'KPN NL'. Wellicht dat na een herstart van je toestel het wel goed moet gaan. Het heeft met allemaal technische zaken te maken waar ik je niet mee ga lastig vallen. Herstart je toestel en kijk of dit effect heeft. Mocht dat niet lukken, dan adviseer ik je om gewoon te wachten totdat dit vanzelf verandert.

Het aanvragen van een nieuwe simkaart is nonsens, je kunt namelijk prima op het KPN-netwerk bellen, smsen en internetten met een Hi-simkaart.

Reputatie 6
Badge +2
Dit komt door de HI simkaart die nog in je toestel zit. Zolang je de simkaart niet vervangt zal er gewoon HI blijven staan.

Technisch gezien is het echter volstrekt nutteloos om je simkaart te vervangen want HI en KPN waren/zijn altijd al technisch gelijk geweest.

Ik zou het zo laten :)

Reputatie 6
Badge +2
Dan zit ik er naast denk ik! Heb het meteen even doorgestreept.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Gringo1971,

Welkom op het forum! Heel leuk om te lezen dat je nu ook officieel klant bij KPN bent. Als je in de toekomst vragen of opmerkingen hebt, ben je altijd welkom dit hier op het forum achter te laten. Het maakt niet uit dat je Hi ziet, dit is namelijk ook gewoon het KPN netwerk. Wanneer en of dit gaat veranderen, durf ik je eigenlijk niet te zeggen! 

Dit klopt ook niet want collega hft een hi sim kaart erin en staat bij hem nu kpn .... via de telefoon zegt kpn een week te wachten

Reageer