Beantwoord

Overname lease toestel

• 13 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Goedemorgen,

Eind augustus is mijn mobiele abonnement bij jullie door mij opgezegd. Aan dit abonnement zit een lease toestel verbonden wat ik graag wil overnemen. In de brief die ik van jullie heb gekregen stond dat ik dit via MijnKPN kon regelen. Dit heb ik gedaan. Het overname bedrag zou in rekening gebracht worden op mijn factuur. Nu kreeg ik vorige week een herinnering waarin staat dat ik mijn toestel binnen 7 dagen moet inleveren en indien ik dit niet doe er een bedrag van € 25,- administratiekosten in rekening wordt gebracht bovenop de overnameprijs van het toestel. Ik kan niet meer inloggen in MijnKPN dus kan niks meer terug vinden. Graag verneem ik van jullie hoe wij tot een oplossing kunnen komen, want ik heb aangegeven dat ik het toestel wil overnemen en vind het raar dat ik nu een herinnering krijg en extra kosten moet betalen.

Met vriendelijke groet,

Agatha Zwaan

icon

Beste antwoord door AZwaan 16 oktober 2015, 14:38

Erik_ schreef op 16 okt '15 om 14:24u

Hallo Agatha,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu deze herinnering krijgt terwijl het gewoon automatisch afgeschreven had moeten worden via je factuur. Ik wil graag even voor je nakijken wat er mis is gegaan. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren zoek ik het uit!

Hallo Erik,

Het is inmiddels opgelost, ben vergeten dit op het forum aan te geven, sorry, alsnog dank voor je reactie!

Groeten,

Agatha

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Agatha,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu deze herinnering krijgt terwijl het gewoon automatisch afgeschreven had moeten worden via je factuur. Ik wil graag even voor je nakijken wat er mis is gegaan. Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren zoek ik het uit!

Erik_ schreef op 16 okt '15 om 14:24u

Hallo Agatha,

Hallo Erik,

Het is inmiddels opgelost, ben vergeten dit op het forum aan te geven, sorry, alsnog dank voor je reactie!

Groeten,

Agatha

Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem, Agatha. Dank je voor je reactie, fijn om te horen dat het is opgelost :)

Reageer