Overname leasetoestel

  • 3 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hier een tijdje terug al een vraag gesteld met betrekking tot het overnemen van mijn oude leasetoestel. Toen is gezegd tegen mij dat KPN Webcare binnen 3 dagen contact met mij op zou nemen. Dit is niet gebeurd. 

Vervolgens heb ik jullie klantenservice gebeld met de vraag hoe ik kan aangeven dat ik mijn leasetoestel over wil nemen. Hier werd ik ook niet echt iets wijzer van en er werd mij verteld dat ik langs een KPN winkel moet gaan. Hier heb ik echter geen tijd voor omdat dit ruim een uur reizen is.

In de brief die bij de retourenvelop zat staat ook dat ik dit via MijnKPN kan regelen. Maar dit lukt mij met geen mogelijkheid. 

Ik probeer namelijk in onderstaand scherm in te loggen:

https://

Vervolgens krijg ik deze keuze: 

https://

Ik kies hier voor prive maar kom vervolgens weer in dit scherm:

https://

Ik word hier redelijk simpel van omdat ik nu al 3x contact heb proberen te zoeken maar steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt waardoor ik dadelijk een boete aan mijn broek heb voor het niet inleveren van mijn telefoon.

Hopelijk kan iemand mij eindelijk een keer helpen?

Met vriendelijke groet,

Thomas.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik denk dat je een bericht over het hoofd hebt gezien.  heeft je gevraagd om een privé bericht in je oude topic: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Overnemen-iPhone-5/m-p/347908

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt ! 

ik heb je net van een privébericht voorzien ;)

Reageer