Overnamebedrag toestel lease

Beste,

2 jaar geleden heb ik een 2 jarig Hi abonnement afgesloten met Iphone 4 zwart, 8GB toestellease en deze loopt bijna ten einde. Ik wil graag weten wat ongeveer de overname prijs voor het toestel is en of dat ook mogelijk is zonder verlenging van mijn abo.

Vriendelijke Groet

Mark

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Mark,

Welkom op het forum. Het duurde even, maar ik kan dit zeker voor je nagaan! Wil je jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? 

Overigens kan ik nu al aangeven dat het zeker mogelijk is om je toestel over te nemen zónder verlenging van je abonnement. Ook bij opzegging krijg je gewoon deze mogelijkheid, geen probleem!

Voornaamste reden is dat ik over een paar maanden afstudeer en ga werken. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik een telefoon van de zaak die ik ook voor prive gebruik mocht gebruiken. Aangezien ik nog niet weet hoe de situatie zal zijn bij mijn nieuwe werkgever wil ik voorlopig liever nog even door met een maandelijks opzegbare sim only. Ik zag in een andere post, waar iemand naar de 2e hands prijs vroeg, een antwoord van een kpn medewerker die de prijs van haar Iphone 5 op 103 euro schatte. Vandaar dat ik dus benieuwd ben wat de waarde van een oudere Iphone 4 is. 

Reputatie 3
Badge
 Ja, toen ik nog een lease toestel had moest ik het echt voor een belachelijke hoge prijs overnemen. 

Reputatie 7
Badge +30
het overnamebedrag is gewoon de prijs van het toestel tweedehands. KPN doet alsof ze ene magische formule er voor hebben, maar over het algemeen komt het neer op de tweedehands prijs van de telefoon.

KPN heeft alleen een Tool die de prijs weergeeft op basis van contractant of klantnummer o.i.d.

Reputatie 3
Badge
Het is mogelijk zonder verlenging van het abbonement. Wat is de reden daar toe?

Het overname bedrag zou ik niet durven te vertellen.

Reageer