Beantwoord

Overstap KPN mobiel abo

• 28 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 2
Goededag ,

Ik wil graag overstappen naar kpn mobiel ,maar zit met een paar vragen .

Ik heb nu KPN compleet met keuze pluspakket of foxsports .Als ik nu een mobiel abo neem krijg ik dan opnieuw de keuze een een pakket gratis te kunnen bekijken foxsports te ontvangen ??

Dank Alvast

Gr Rene
Ben je al klant bij KPN en/of XS4all?
Ja
Als je al mobiel- of thuis producten van KPN/XS4ALL hebt, ontvang je KPN Compleet voordelen als je een mobiel abonnement bestelt.

€5,- extra kortingJe ontvangt iedere maand €5,- extra korting op alle KPN Mobiel abonnementen op jouw adres.

Gratis zenders + filmsEen gratis zenderpakket. Kies uit Fox Sports Eredivisie of het Pluspakket.

Dubbel zoveel data, ook in de EUEen verdubbeling van je bel-, sms- en databundel. Ook in de EU!

Gratis onderling bellenBel onbeperkt met alle KPN telefoonnummers op jouw adres.

Onderling MB's delenDeel je MB's met vrienden en familie op hetzelfde adres via de MijnKPN app.
Wijzig jouw voordelen Voordelen verwijderen
icon

Beste antwoord door Bart_ 31 oktober 2017, 15:54

Ha Rene1200 en van harte welkom hier op het Forum. Overstappen naar KPN Mobiel lijkt mij een uitstekende keuze. Dat levert je natuurlijk al €5,- korting op je factuur op. Een extra gratis zenderpakket krijg je dan weer niet: dat blijft tot één beperkt. Je kunt wel maandelijks switchen, natuurlijk.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ha Rene1200 en van harte welkom hier op het Forum. Overstappen naar KPN Mobiel lijkt mij een uitstekende keuze. Dat levert je natuurlijk al €5,- korting op je factuur op. Een extra gratis zenderpakket krijg je dan weer niet: dat blijft tot één beperkt. Je kunt wel maandelijks switchen, natuurlijk.
Reputatie 2
Hoi Bart ,
Das jammerom te horen van het zender pakket maar niet getreurd volgend jaar stap ik over op mobile van kpn . Dank je voor het welkom heten op het forum

Gr Rene

Reageer