Beantwoord

Overstap KPN Telfort

  • 25 March 2020
  • 16 reacties
  • 117 keer bekeken

Bij de overgang van Telfort naar het KPN abonnement zou er niets veranderen dus ook gratis bellen  na 10min .Ik had heel veel minuten over en nu krijg ik na een week in deze periode een bericht  dat al meer de helft van mijn belminuten op zijn. Hoe kan dat?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 March 2020, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

Wanneer wordt dit euvel verholpen? De overgang is al een maanden verder en ik word zenuwachtig als ik niet de huidige stand ken.

Wanneer wordt dit euvel verholpen? De overgang is al een maanden verder en ik word zenuwachtig als ik niet de huidige stand ken.

Wanneer dat probleem met de onterechte sms is opgelost weet ik niet. De huidige stand zou zichtbaar moeten zijn binnen “Mijn KPN” via je browser én de “Mijn KPN”-app op je telefoon en staan verder los van dit probleem.

Probleem is dat het saldo op mijn Kpn niet klopt.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lismar55, welkom! Het zou in MijnKPN inderdaad goed moeten staan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Zelfde probleem heb ik als Philojan.

Vandaag een half uur aan de lijn gehangen met klantenservice nadat ik bericht kreeg dat de belminuten op waren en ik buiten mijn belbundel belde.Ik werd gegeven moment verbonden met Telfort,maar die verbond mij weer met KPN. Ik heb gelukkig mijn nota waarop de belminuten staan,ik heb deze elende nog nooit meegemaakt en ik zal kijken of ik van dit abonnement af kan,want ik heb er niet om gevraagd.KPN heeft de omzetting gedaan en dan verwacht je van zo'n groot bedrijf geen sores

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lismar55, ik heb jouw bericht even naar je eigen topic verplaatst. Zou je, zoals ik eerder gevraagd heb, je forumprofiel aan willen vullen? Dan kan ik je erbij helpen. 

Hallo Marcia,ik heb de gegevens ingevuld.

 

Hallo Marcia,ik heb de gegevens ingevuld.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat jij in november verlengd hebt. Je ging toen van 300 + 100 minuten terug naar 150 minuten. Daar zat lekker lang bellen ook niet meer bij. Je zat toen nog bij Telfort en wij hebben dit gewoon één op één over gezet, toen we je in januari naar KPN over hebben geheveld.  Je hebt de afgelopen maand in ieder geval 317 minuten gebeld, daar ik zie dat al je minuten die je over januari en februari mee hebt genomen ook op zijn. Ik kan er niets anders van maken ben ik bang :-(. 

Beste Marcia, de verklaring die U geeft klopt helemaal niet,aangezien op mijn  nota’s tot en met februari 2020 alle belminuten zijn weergegeven. En vanaf de overname door KPN zijn de MB’s en belminuten verdwenen. ik wens niet met een kluitje in het riet gestuurd te worden en wacht op een plausibel antwoord.

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben bang dat mijn uitleg dan niet helemaal duidelijk is. Op de factuur staat inderdaad niet meer hoeveel minuten je nog hebt. Dat staat in MijnKPN wel, als het goed is. Ze zijn er in ieder geval écht nog wel. Je neemt ze gewoon twee maanden mee. Op de specificatie van de factuur zal je ook zien dat je meer minuten hebt gebeld dan de 150 die in je bundel zitten. 

Beste Marc is,ik heb het gevoel dat we over verschillende dingen praten. U heeft het over de minuten op de nota die ik zal ontvangen,maar ik heb het over de meer dan 700 minuten die ik in februari nog had en die plots in rook zijn opgegaan,waardoor ik binnen een maand al over mijn belminuten heen zou zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Je had eind vorig jaar een abonnement met 400 minuten. De overgebleven minuten hiervan nam je steeds twee maanden mee. Op een gegeven moment heb je je abonnement verlengd naar eentje met 150 minuten. Je neemt deze minuten ook steeds twee maanden mee, maar dit zijn er onder de streep natuurlijk een stuk minder, omdat je er nu maximaal 450 (over 3 maanden) kunt hebben, in plaats van de 1200 (over 3 maanden) met je oude abonnement. Inmiddels zijn er meer dan 3 maanden verstreken sinds de wijziging van je abonnement en daarmee hou je dus nu ook steeds minder over. Komt bij dat je deze maand meer gebeld hebt dan anders. Dus onder de streep heb je nu niets meer over.