Beantwoord

Overstap naar andere provider met nummerbehoud, volledige kosten op maandfactuur?

  • 14 March 2019
  • 4 reacties
  • 282 keer bekeken

Vorige maand ben ik een abonnement aangegaan bij een andere provider, afgelopen dinsdag is mijn nummer met nummerbehoud overgezet naar de betreffende provider.

nu zie ik vandaag de maandelijkse factuur van KPN voorbij komen, waarbij voor deze hele maand nog de kosten voor de databundel word gerekend. klopt dat?

hoort dat niet een berekening te zijn t/m de 12e van deze maand? komt dat nog? of betaal je gewoon nog voor een hele maand?

afijn als iemand mij dit kan vertellen ben ik al een eind opweg.

Richard
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 March 2019, 14:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RichardD1, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat je over bent gestapt naar een andere provider. Wanneer je overstapt naar een nieuwe provider, dan kan het zijn dat je nog een factuur ontvangt voor een volledige maand. Dan vindt er nog een afrekening plaatst. Ik kan nagaan of dit goed gaat en welk bedrag je verrekend krijgt. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
gedaan! (nummer staat in opmerkingenveld)
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @RichardD1, Er wordt nog €-19,80 verrekend. Wanneer je de kosten teruggestort krijgt weet ik niet, maar je kunt dit bedrag terug verwachten. Mocht er verder nog iets onduidelijk zijn, laat het vooral weten 🙂
hartelijk dank voor deze informatie!

Reageer