Beantwoord

Overstap naar KPN: vragen over abonnement

  • 8 February 2019
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb onlangs alles omgezet naar KPN. De aanbieding was iets met playstation (mijn kleinkinderen al blij) maar heb niets mogen ontvangen. Verder hoe krijg ik het extra pakket voor TV en hoe kan ik mijn dubbele MB's terug vinden ?? M.vr.gr. Ben Romonesco klantnr.: (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 February 2019, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @BenRom, welkom! De playstation actie is inmiddels afgelopen, maar nog niet iedereen heeft zijn/haar code gekregen voor het aanvragen van de cadeaus. Je krijgt deze vanzelf toegestuurd, aankomende maandag wordt weer een nieuwe lading verstuurd.

Voor wat betreft de KPN Compleet voordelen, de dubbele MB's en het zenderpakket: welke mobiele nummers zouden hier nog bij aangemeld moeten zijn? Kan je me dit in een privébericht sturen? Ik zie dat dat nog niet gebeurd is namelijk.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb geen privébericht ontvangen meer van je. Heb je het inmiddels geregeld? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.