Beantwoord

Overstap T.mobile /KPN

  • 21 March 2019
  • 5 reacties
  • 215 keer bekeken

http://www.kpn.com/upload_mm/5/5/9/4363_fullimage_kpn_logo.jpg
Geachte heer van der Borght,
U hebt een nieuwe mobiele aansluiting aangevraagd bij KPN. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige mobiele nummer 06******* wilt houden. Uw huidige mobiele aanbieder heeft dit verzoek helaas afgewezen.
Reden(en) van afwijzing
Uw huidige mobiele aanbieder geeft hiervoor de volgende reden(en):
  • Combinatie Telefoonnummer en klantnummer komen niet overeen
Neem contact met ons op
Om uw overstapverzoek te kunnen afhandelen, hebben wij aanvullende gegevens nodig. Zonder deze gegevens kunnen we uw verzoek niet in orde maken.
Is de reden 'Er is al een nummerbehoud aanvraag in behandeling' of 'Overige reden'? U hoeft niets te doen. Wij lossen dit voor u op.
In alle andere gevallen vragen wij u binnen 2 dagen contact met ons op te nemen. Bel gratis nummer 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch of via chat bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Bovenstaande mail gehad. Daarna gebeld en geen bevredigend antwoord gehad. Ik moest het allemaal zelf regelen de opzegging bij T-Mobile.
Ik ga daar niet mee akkoord en wil de aanmelding afzeggen.
De opzegging valt binnen de 14 dagen bedenktijd.
Jammer dat ik de dame niet aan de telefoon krijg die mij dit aanbod heeft gedaan. Alles zou door KPN geregeld worden.

Jammer gemiste kans

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door PeterG 21 March 2019, 14:33

Bekijk origineel

5 reacties

Het annuleren van een aanvraag kan alleen telefonisch via 0800-0402. Dit i.v.m. extra verificaties.

Maar wat er misgaat.... Overstappen van af T-mobile met nummerbehoud met aut. stopzetting van T-mobile zou gewoon moeten kunnen. Tenzij je contractperiode bij T-mobile nu langer is dan nog 4 maanden.
Check je klantnummer bij T-mobile. Probleem ligt niet bij KPN zoals de mail vermeldt.
Jammer dat de nieuwe klant alles zelf moet regelen. Alle gegevens die ik gegeven heb waren juist.

Ik stop erme.

Zal schriftelijk reageren. telefonisch ben ik het zat
Dat zal niet gaan. Het kan alleen telefonisch.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @LEFRA. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de overstap niet vlekkeloos verloopt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om de overstap alsnog te regelen of om deze aanvraag te annuleren?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer