Beantwoord

Overstappen naar andere provider, bang voor dubbele kosten

  • 17 August 2019
  • 3 reacties
  • 975 keer bekeken

Ik wil graag een abonnement bij Tele2 (voor onbeperkt 4g). Ik kan vanaf 23 augustus een nieuw abonnement, maar betaal ik dan voor het abonnement bij Tele2 en KPN? Ik wil er ook een telefoon bij, maar er zit ook een telefoon bij het abonnement dat ik nu heb, betaal ik daar ook dubbel voor?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 August 2019, 21:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Joost030 Ik begrijp dat je wilt overstappen naar de concullega. Vanzelfsprekend raad ik je dat van harte af 😉 Je zult niet dubbel gaan betalen: je kunt kunt pas overstappen naar een andere provider als je contract bij ons volledig is uitgediend. Op dat moment gaat je nummer over en dan gaat het contract bij je nieuwe provider in. Een toestel betaal je in 1 of in 2 jaar af en daarna vervallen de kosten uiteraard. Dus ook daar zul je niet dubbel voor betalen.
Eindigt je contract op 23 augustus of kun je v.a. die datum verlengen/overstap regelen? Want dan zou je huidige abonnement dus nog tot 23 december lopen. V.a. 24 december heb je dan het nieuwe abonnement. Bij Tele2 (maar liever bij KPN natuurlijk).

Als je contract per 23 december eindigt zou ik je adviseren nog even te wachten met je nieuwe abo bij Tele2. Want dat gaat dan nu toch nog niet lopen (met nummerbehoud). En mogelijk mis je tegen die tijd een aanbieding bij hen als je je nú al met een abo vastlegt.

N.B.
Unlimited data is alleen geldig in Nederland. Niet in andere landen van de E.U.
Zowel bij Tele2 als bij T-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Joost030 Ik zie dat Peter nog een mooie toevoeging heeft geplaatst. Ik hoop van harte dat alles duidelijk is. Mocht je nog iets willen weten en je verblijf bij ons toch willen verlengen: geef een gil!

Reageer