Beantwoord

overstappen/overstapwekker

  • 14 September 2019
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Badge
Hallo,

Zojuist heb ik voor de tweede keer de overstap wekker ingevuld en verstuurd. Ik zou graag zo snel mogelijk overstappen en hierover meer informatie ontvangen.

groetjes,

Ellen Teunissen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 September 2019, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Badge
Ik heb meerdere gegevens aangevuld!
Badge
Kan het nu nagekeken worden ik mijn profiel heb aangepast?
Hoi @Ellen311294 . Dank voor het invullen van die overstapwekker.
Wat voor informatie wil je graag hebben? Als het goed is weet je de einddatum van je contract bij je huidige provider. Als je die bij de overstapwekker hebt ingevuld zal er automatisch een seintje gegeven worden als jij bij ons kan aanvragen. In de regel kun je 120 dagen voor het aflopen van je huidige contract overstappen. Mocht dat nu al zijn kun je heel eenvoudig bestellen via kpn.com of via 0800 0402 (gratis)
Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!