Beantwoord

Overstappen naar andere provider en op andere naam zetten, nummerbehoud?

• 5 november 2017
  • 3 reacties
  • 941 keer bekeken

Ik zit nu bij KPN en wil graag naar T-Mobile toe. Alleen, het abonnement van KPN staat op naam van mijn vader en ik wil graag zelf een abonnement bij T-Mobile afsluiten. Hoe zit dit met het nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door Noudb 7 november 2017, 16:54

Overstap is al geregeld. Toch bedankt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Is je abonnement al voorbij de einddatum? Je kunt tot 60 dagen voor de einddatum vast regelen dat je een nieuw abonnement neemt bij een andere aanbieder. Geef bij hun dan nummerbehoud aan!
Aangezien je gegevens nu die van je vader zijn, en die bij aanvraag nummerbehoud gelijk moeten zijn, heb je nu 2 opties.
  1. Samen naar een KPN-winkel en contractovername regelen. Dit kan alleen persoonlijk en met oude én nieuwe contractant in een fysieke winkel. Zodra dat rond is bij T-mobile (indien je korter dan 60 dagen voor je einddatum zit) een abonnement regelen met nummerbehoud.
  2. Je vader de overstap naar T-mobile laten regelen. Daarna bij hen een contractovername doen.
Mijn voorkeur zou optie 1 zijn overigens.
Je nieuwe abonnement gaat in tussen 00:00 en 02:00 uur de dag nadat je huidige bij KPN is afgelopen. Dat is altijd per middernacht (datumgrens).
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Noudb en van harte welkom op het Forum. Eigenlijk heeft Peter alles al verteld wat je moet weten. Ik heb er heel weinig aan toe te voegen, buiten de opmerking dat ik je natuurlijk liever als klant behoud dan dat ik je zie vertrekken. Hoewel de informatie op deze pagina voornamelijk betrekking heeft op overstappen naar KPN heb je er misschien ook iets aan.
Overstap is al geregeld. Toch bedankt.

Reageer