Beantwoord

Overstappen naar andere provider met nummerbehoud

• 13 januari 2014
  • 3 reacties
  • 5382 keer bekeken

goedenavond,

ik had een vraag over mijn nummerbehoud.

Afgelopen donderdag zou ik gebeld worden door een kpn medewerker ivm nummerbehoud 

aanvragen. (1e x afgekeurd,omdat ik hem te vroeg had aangevraagd) tot op heden ben ik nog steeds niet gebeld.( deze mevrouw zou mij helpen om hem opnieuw aan te vragen)

Ik heb op allerlei manieren geprobeerd met kpn in contact te komen maar ik krijg ze niet te pakken.

Ik wil graag weten of mijn nummerbehoud uberhaupt al is aangevraagd? en/of het al is goed gekeurt.

Nu heb ik ook een 2e probleem het nummerbehoud is aangevraagd met een simkaart nummer die ik op dit moment niet meer gebruik omdat ik een nanosim had aangevraagd via telfort en deze nu gebruik maar dat is een ander nummer.

Wat ken ik nu doen want mijn contract bij telfort loopt 09-03-2014 af??

mvg Cynthia

icon

Beste antwoord door Shugosha 13 januari 2014, 18:12

De afdeling nummerbehoud van KPN die dit kan inzien is te bereiken op 0505887885 (Ma t/m Wo 08:00 - 18:00 en do/vr 08:00 t/m 21:00). Zij kunnen meteen nakijken voor u wat de status is.

Op het moment dat de aanvraag is gedaan en wanneer er een goedkeuring is gekomen vanuit de oude provider, dan zal er een brief gestuurd worden met wat de exacte datum is van de portering.

Op het moment dat het nummer is overgezet zal ook het abonnement bij de oude provider gestopt worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De afdeling nummerbehoud van KPN die dit kan inzien is te bereiken op 0505887885 (Ma t/m Wo 08:00 - 18:00 en do/vr 08:00 t/m 21:00). Zij kunnen meteen nakijken voor u wat de status is.

Op het moment dat de aanvraag is gedaan en wanneer er een goedkeuring is gekomen vanuit de oude provider, dan zal er een brief gestuurd worden met wat de exacte datum is van de portering.

Op het moment dat het nummer is overgezet zal ook het abonnement bij de oude provider gestopt worden.

ik heb nu al wat jaartjes bij jullie een abonnement

maar wil lieverd doch naar een ander provider

heb te laasten tijd amper nog netwerk

ik vind het nu wel genoeg geweest

en wil overstappen

wat zijn te kosten hier allemaal van

gr stefanie

Reputatie 6
Badge +2
Ik zou eerst even gratis 1200 bellen en vragen waarom het netwerk slechter is geworden. Mogelijk is er iets mis met het toestel of de simkaart. KPN is juist bezig het netwerk te verbeteren waardoor een slechter netwerk dan voorheen vrij zeldzaam is.

Reageer