Beantwoord

Overstappen naar KPN

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Mijn vrouw wil overstappen van T-mobile naar KPN, omdat ik ook bij KPN zit en we ook TV en internet van KPN hebben.

Haar contract bij T-mobile loopt officieel tot 14 maart 2020 en ze mag verlengen vanaf 14 november 2019. Per wanneer

kan zij nu overstappen naar KPN met nummerbehoud? Wat zijn de eventuele boetekosten als zij per direct overstapt?

Wil KPN dan de boete betalen?

Vr.gr., Dick Ykema

3463HZ Utrecht

icon

Beste antwoord door Nick83 20 October 2019, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ze mag verlengen vanaf 14 nov als ze dat bij bij T-Mobile doet. Overstappen gaat pas op 14 maart. Wat het boete bedrag is, moet je aan T-Mobile vragen. Hoe dan ook: KPN betaald die niet 😂

Reputatie 7

Welk voordeel wil jouw vrouw behalen met de overstap van T-Mobile naar KPN?

Gaat het om het onderling gratis bellen of om het kunnen delen van MB's?

Weegt dat op tegen de hogere abonnementsprijs?

Reputatie 7
Badge +10

Overstappen kan vanaf 14 maart 2020. KPN betaalt geen boete en dergelijke .

Er is trouwens ook geen boete bij T-Mobile. Je moet gewoon het contract tot 14 maart 2020 betalen tegen de afgesproken maandprijs .Daar is niets aan te doen of veranderen. Je mag best eerder overstappen of opzeggen maar dan nog betaal je de resterende maanden van het contract tot 14 maart volgend jaar. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Nhutr, welkom terug! Ik zie dat hierboven eigenlijk al genoeg gezegd is. Je vrouw is meer dan welkom om bij ons te komen, maar we betalen geen afkoopsom. Ze kan dus het beste wachten totdat ze contractvrij is. Je kunt via onze website een overstapwekker zetten :-).