Beantwoord

Overtypen van bestelling

• 7 februari 2013
  • 9 reacties
  • 8337 keer bekeken

Mooie boel, bestel ik het weekend een prepaid internet microsimkaart, ik check nog goed of ik alles juist invul, wordt er een gewone simkaart afgeleverd. Ook staan in een eerste mail mijn initialen wel en in een bevestiging plotseling niet meer goed en ben ik plotseling een mevrouw geworden. Alsof er iemand bij het overtypen (wat blijkbaar gebeurd) zit te slapen. Maar goed, je kunt 24/7 bellen en ik bel gisteravond op, krijg iemand aan de lijn, die gaat even overleggen en ik word doorverbonden met de afdeling retouren die me meldt morgen naar terug te bellen. So far 24/7. Vanochtend gebelt, meneer zoekt eea uit en zegt me een nieuwe Sim te bestellen, het betaalde bedrag wordt wel teruggestort , wat moet ik met de oude simkaart doen? Even denken, nieuwe oplossing, nieuwe bestellen en tegoed zal worden overgeschreven. Oké, heb ik wel twee keer zoveel tegoed als ik in eerste instantie wil, maar ja, komt wel een keer op. Vanavond bestel ik weer een microsimkaart, ik kijk goed of het vinkje echt wel goed staat, ja staat goed, bestellen. Twee uur later een bevestingsmailtje, hartelijk dank voor uw bestelling, er wordt een standaard simkaart verzonden. Weer gebeld, ik verbind u door, dan wordt uw order nog wel aangepast, helaas bij het doorverbinden wordt de verbinding verbroken, weer gebeld, nee helaas, die afdeling is dicht belt u morgen maar weer terug. Leidzaam zal ik dat maar doen, nog 1 foutje en ik ga wel ergens anders zoeken, wordt het wel een beetje zat zo, vrees dat morgen die tweede foute simkaart reeds verstuurd is en ik nog langer kan wachten.

icon

Beste antwoord door Jeroenvt 23 februari 2013, 15:36

Ik heb nu van Jemy een juiste Simkaart ontvangen

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Jeroenvt,

Erg vervelend om te lezen dat iets wat in feite heel simpel is zo moeizaam verloopt.

Kun je aangeven wat op dit moment de status is? Heb je een SIM-kaart ontvangen en is het de juiste?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Nee, heb nu twee verkeerde simkaarten op de kast liggen. Wel gebeld, men probeert nu buiten systeem om een goeie te versturen, maar kan wel week duren. Het teveel betaalde probeert men te crediteren via mijn abonnement wat ik voor mijn smartphone al had. Deze prepaid is voor mijn iPad, zat vandaag dus in een vergadering zonder wifi, toch jammer. En maar afwachten of het goed komt. Proberen dit, proberen dat, maar concreet wordt het nog niet.

Afijn, we zijn nu een week verder en nog geen spoor van simkaart...

Reputatie 4
Badge +2
Dat is teleurstellend. Ik ga hier intern op zoek naar een SIM-kaart voor je. Als ik het goed begrijp moet het een pre-paid data-only micro-SIM zijn, toch?

M.v.g,

Jemy

Precies, zodat ik toch mijn mail op mijn iPad kan lezen mocht er geen wifi zijn.

Zzzz

Hallo Jemy,

Heeft je speurtocht naar een simkaart al wat opgeleverd?

Reputatie 4
Badge +2
Beste Jeroenvt,

Ja! Zou je je adresgegevens in een privébericht willen sturen? Dan doe ik hem nog voor het weekend naar je op de post.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Ik heb nu van Jemy een juiste Simkaart ontvangen

Reageer