Beantwoord

Pakbon uit 2015

• 12 september 2017
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Mijn Samsung Galaxy note 4 behoeft een reparatie. Ik heb deze via internet besteld in december 2015. Ik heb echter geen pakbon meer. Kunt u mij voorzien van een vervangend aankoopbewijs?
Hartelijke groet,
A
icon

Beste antwoord door Natasja_1 18 september 2017, 21:17

Hi Annem1969, welkom op het Forum! Mocht ik de benodigde gegevens nog kunnen achterhalen, dan kan ik een vervangend aankoopbewijs voor je maken. Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik het na! :-)
@Annem1969, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels geholpen bent. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Helaas heeft KPN geen pakbonnen/facturen die zo oud zijn. Mogelijk staat er nog een in de e-mail. (KPN stuurt een e-mail als je via de e-mail iets aanschaft).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Annem1969, welkom op het Forum! Mocht ik de benodigde gegevens nog kunnen achterhalen, dan kan ik een vervangend aankoopbewijs voor je maken. Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik het na! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Annem1969, welkom op het Forum! Mocht ik de benodigde gegevens nog kunnen achterhalen, dan kan ik een vervangend aankoopbewijs voor je maken. Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik het na! :-)
@Annem1969, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels geholpen bent. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust 🙂

Reageer