Beantwoord

Pakketje zoek bij wie moet ik zijn?

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 785 keer bekeken

Bovenstaande verhalen komen mij zeer bekend voor.
Vrijdag 5 april mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon uitgekozen. Deze zou zaterdag geleverd worden. Mail PostNL ontvangen dat de bezorging uitgesteld was naar maandag. Maandagmiddag heel de middag thuis zitten wachten maar niemand gezien. In app PostNL stond pakketje nog in sorteercentrum. Aan het eind van de middag contact gezocht via chat met PostNL. Pakketjes was vertraagd in sorteercentrum neem maar contact op met de afzender. Gelijk KPN gebeld, vriendelijke dame aan de lijn gehad die klacht zou insturen naar PostNL. Ook nog mail ontvangen dat pakketje zoekgeraakt was. Er was geen handtekening gezet dus dit zou maximaal 5 werkdagen duren. Donderdag stond bezorger van PostNL op de stoep, hij was aangesproken door zijn leidinggevende en wilde weten wat de klacht precies was. Beetje vreemd dat de bezorger bij ons verhaal komt halen!Zaterdag nogmaals KPN gebeld, moest zelf maar contact zoeken met PostNL. Gezegd dat KPN opdrachtgever is dus dat KPN dit moest oplossen. Dame zei dat ik moest afwachten. Maandag weer maar een keer gebeld, kreeg man aan de lijn die zei dat hij dit nog nooit meegemaakt had. Het is duidelijk dat PostNL het pakje kwijt is. Gevraagd om deze bestelling te annuleren en dat ik wel bij winkel Primafoon mijn abonnement zou verlengen en gelijk een nieuwe telefoon mee zou nemen. Het lijkt me wel duidelijk dat ik het zoekgeraakte pakketje niet aanneem. Het is niet mogelijk om de bestelling te annuleren. Er was wel een ticket aangemaakt voor de backoffice. Het ticketnummer doorgekregen. Gelijk het telefoonnummer gevraagd waar ik verdere informatie kon opvragen. Helaas werkt het niet zo makkelijk. Ik moet wachten tot de backoffice contact met mij opneemt. Het lijkt me wel duidelijk dat de telefoon zoek is en dat ik dit pakketje nooit meer in ontvangst neem. Al 25 jaar klant bij KPN maar dit nog nooit meegemaakt. Hoe moeilijk kan het allemaal zijn. Zal mijn rechtsbijstand maar inschakelen denk.

admin: eigen topic aangemaakt. (oorspronkelijke topic)

icon

Beste antwoord door Danielle5 23 April 2019, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Danielle5 . Welkom op het forum.
De aanleiding is wel heel pijnlijk als ik je verhaal zo lees. Wat een vervelende gang van zaken! Namens KPN wil ik je excuus aanbieden voor de verwarrende informatie. Vooral het bezoek van de bezorger is erg bizar en ik hoop dat dit wel een vriendelijk gesprek was. Wat is de conclusie van het gesprek geweest, trouwens? Wat is er in zijn beleving gebeurt?
Als ik het goed lees is er door ons opdracht gegeven om onderzoek te laten doen? Ik wil graag meekijken. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?
@Erwin_ profiel is aangevuld. Bezorger was vriendelijk maar had er geen fijn gevoel bij.
Hoi @Danielle5 . Is er al duidelijkheid? Ik heb je gegevens doorgestuurd en de collega wist mij te vertellen dat het onderzoek op 8-4 is gestart. Ik mag toch hopen dat daar iets is uitgerold?
@Erwin_ nadat ik woensdagmiddag nogmaals met klantenservice gebeld had ben ik donderdag gebeld door iemand van klachtservice. Volgens haar had ik een formulier moeten invullen om onderzoek bij Post NL op te starten. Even duidelijk gezegd wat ik ervan vond na zoveel telefoontjes. Vrijdag kwam annulering van bestelling en tot mijn grote verbazing een mail ‘s middags dat nieuwe bestelling overgedragen was aan Post NL. Pakket zou zaterdag geleverd worden. En jawel zaterdag kwam telefoon eindelijk binnen. Toch nog een goede Pasen
Rare gang van zaken die zeker geen schoonheidsprijs verdient! Dit proces zou veel duidelijker en klantvriendelijker moeten zijn. Gelukkig heb je nu wel je telefoon! Dank voor de update.