Papieren facturen stopzetten

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,

Ook ik wil graag de papieren facturen voor mobiel stopzetten. Op MijnKPN kan ik nergens vinden waar ik dat zelf kan regelen. Kunnen jullie helpen?

Groeten


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LV23. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw papieren facturen stop te zetten. Laat je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LV23. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw papieren facturen stop te zetten. Laat je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder. :slight_smile:

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt via een andere weg. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.

Ook ik wil graag mijn papieren factuur stopzetten.

Graag jullie hulp.

Groet EddyÂ