Beantwoord

papieren factuur uitzetten

  • 24 September 2019
  • 9 reacties
  • 327 keer bekeken

hoe zet je de papieren factuur uit?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 25 September 2019, 17:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik ga er van uit dat die hetzelfde is als de digitale factuur maar dan met de post naar jouw gestuurd. Het zal raar zijn als een digitale factuur er opeens anders uit ziet 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @SjorsK volgens mij staat er zet en niet ziet. 🤔 Michael wil van de papieren factuur af.
Reputatie 7
Badge +16
Ah, een letter meer of minder, whats the difference 😉

Duidelijk, wat je kan proberen is om te kijken of de optie onder "Extra Opties" staat in https://mijn.kpn.com/classic/#/abonnement in dat geval kan je hem daar uitvinken.

Stel dat die daar niet staat dan dient de klantenservice hem handmatig uit te zetten, daarvoor ben je aan het juiste adres op het forum 🙂

Zet in dat geval je klantnummer in je profiel en een KPN medewerker zal binnenkort de knop voor je omzetten 🙂
Reputatie 7
Hallo @michael111, welkom op het KPN forum. Uiteraard is dat mogelijk. Je kunt zelf ook heel eenvoudig in je eigen MijnKPN je facturen bekijken, en je abonnement en extra opties aanpassen. Ook kun je in MijnKPN 'papieren facturen' uitzetten.

Dat doe je door;
  1. Naar 'MijnKPN' te gaan
  2. Selecteer producten en dan 'Thuis'
  3. Kies vervolgens 'Extra opties' wijzen of toevoegen en vink de optie aan bij het onderdeel 'overige'
Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten. We helpen je hier graag 🙂
en hoe werkt dat voor mijn mobiel abonnement? Daar zie ik de optie niet
Kijk je via de app? Ik heb begrepen dat sommige opties daar niet in zitten.
Log eens in via je laptop op MijnKPN.
Reputatie 7
Als het goed is, kun je dat in MijnKPN op je pc/laptop aan/uitzetten. Laat je het aan ons weten, @michael111? Als het daar niet lukt kan ik het voor je doen 🙂
op de pc lukt het niet om uit te zetten. er is nergens iets over papieren factuur uitzetten bij het mobiel abonnement te vinden.
Reputatie 7
Dat is jammer, @michael111. Ook ik was in de veronderstelling dat het via MijnKPN op de pc / laptop mogelijk zou zijn. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Dan los ik het voor je op. Laat je me weten als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reageer