Beantwoord

Per wanneer kan ik overstappen naar KPN?

  • 27 September 2020
  • 3 reacties
  • 385 keer bekeken

Ik zit nu nog bij vodafone maar wol overstappen naar KPN mijn abbo loopt 21-02-21 af 

Waneer kan ik dan bij jullie verlengen?

Mvg 

Marco piek

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 27 September 2020, 12:51

Bekijk origineel

3 reacties

Als je abo tot 21-2-21 loopt kan je niet eerder KPN gebruiken dan 22-2-21 bij nummerbehoud. Dat is de eerste nacht dat je abo over kan.
Je kunt tot 120 dagen (net niet precies 4 maanden) voor die datum je overstap al regelen.

Ikzelf zou dat dan, i.v.m. de opzegtermijn van 1 maand bij de latende provider, wel regelen voor 21-1-21.

Tussen 24 oktober en 21 januari regelen dus.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marco piek, Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Ik zie dat PeterG je vraag al heeft proberen te beantwoorden. Ik moet alleen toevoegen aan zijn verhaal, dat je sinds enige tijd nog maar 120 dagen voor de einddatum van het contract kunt verlengen. Vroeger was dit inderdaad 180 dagen. 

Hopelijk heb je nu voldoende informatie gekregen. Anders weet je ons te vinden!:blush:

Ik ben niet helder, @Lisa 

tussen haakjes had ik het wel over die 4 maanden…. en op mijn site staat dat (120 dagen) ook gewoon vermeld. Typfoutje door oude situatie zullen we maar zeggen. Voor de helderheid wel even gecorrigeerd.

Reageer