Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Persoonlijk verlengaanbod is niet persoonlijk


  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo, ik krijg een berichtje dat ik mag verlenegen en dat er een persoonlijk aanbod klaar staat.
Nu heb ik gekeken maar volgens mij is er niets persoonlijks aan, het is gewoon het normale tarief dat geld voor nieuwe klanten.
Klopt dit?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door gjtm 12 augustus 2017, 19:51

Ja dat klopt. Het is persoonlijk in de zin dat de bundel die aangeboden wordt op uw verbruik wordt afgestemd. Prijzen zijn voor nieuwe en bestaande klanten hetzelfde.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ja dat klopt. Het is persoonlijk in de zin dat de bundel die aangeboden wordt op uw verbruik wordt afgestemd. Prijzen zijn voor nieuwe en bestaande klanten hetzelfde.
Reputatie 1
Heb ik ook opgemerkt. Ik heb toen de klantenservice gebeld en zij kwamen gelijk met een verlengkortingen en voordelen, dus dat is zeker het proberen waard !

Reageer