Beantwoord

Persoonlijke aanbieding niet van deze tijd !

• 25 juli 2013
  • 8 reacties
  • 5425 keer bekeken

Na een bericht op dit forum betreffende de verlenging van mijn sim-only abonnement ben ik gebeld door Sales.

Behalve een zeer bescheiden koring op een abonnement met iPhone kon en kan er beslist niets !?

Jammer dat KPN niet begrijpt dat de prijzen welke zij hanteren niet van deze tijd zijn en de consument

via internet toch echt op de hoogte is van de acties van de concurrent !

Toch flinke kortingen bij T-Mobile en Vodafone al dan niet bij opening van een nieuwe winkel , kortingen zelfs van 50% !

Het zou jammer zijn maar moet ik me aansluiten bij de leegloop van KPN of toch blijven?......

mischien een kleine korting en  Spotify aanbieden...?.....maakt het wellicht toch weer interessant!

Groet

Bulley2511

icon

Beste antwoord door Bulley2511 26 juli 2013, 17:17

Dag Cornelis ,

Inderdaad spijtig dat het niet gelukt is.

Jammer ook dat er ook geen enkele poging gedaan is en het een gesprek was die begon met de vraag  "wat wilt u nu eigenlijk bereiken met dit gesprek? " .....met als antwoord "een eerlijk aanbod "

Je leest hier wel vaker over de communicatie van medewerkers van KPN en ik weet maar al te goed dat de consument ook een zeer lastige consument is , toch raad ik KPN aan om voor sommige medewerkers eens een cursus communicatie te verzorgen....

Gelukkig heb ik een sim-only welke binnenkort elk moment op te zeggen is en ben ik vrij in mijn keuze van provider....ja echt .....afd Sales.

Dank je voor de genomen moeite Cornelis.

Gr Bulley2511

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Bulley2511,

Graag zou ik voor je na willen kijken wat er aangeboden is.

Kun je mij aangeven via een privébericht welke de aanbieding is die je is aangeboden.

Graag ontvang ik ook je klantnummer en het betreffende mobiele nummer.

Ik hoor graag van je,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

wat een arrogantie van KPN zeg !
Ben net gebeld door afdeling Sales....
Je moet blij zijn dat KPN je een korting geeft van 12.50 en verder niet zeuren !!

Het feit dat de andere providers je niet laten bijbetalen voor de iPhone en door een
aantrekkelijke korting maandelijks toch echt een stuk goedkoper zijn is voor KPN geen reden om iets aan de belachelijke prijzen te doen .....enne..Sales?
Houd eens op met je 4G,dat heeft de concurrentie niet.....3G lukt al niet bij ons in de omgeving......betalen we daar nu niet voor ?

Ga in de rij staan bij T-Mobile 23 Augustus....korting van 50% met een gratis Galaxy S4
Anders naar Vodafone begin Augustus...minder korting,beter netwerk dan T-mobile!

Dag KPN.....

Reputatie 7
Badge +11
Beste Bulley2511,

Spijtig te horen dat het met de tweede call niet is gelukt om een voor jou acceptabele aanbieding te vinden en je KPN gaat verlaten.

Ik begrijp wat je aangeeft en ga zeker je signaal doorzetten naar de mensen die de abonnementen samenstellen.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Dag Cornelis ,

Inderdaad spijtig dat het niet gelukt is.

Jammer ook dat er ook geen enkele poging gedaan is en het een gesprek was die begon met de vraag  "wat wilt u nu eigenlijk bereiken met dit gesprek? " .....met als antwoord "een eerlijk aanbod "

Je leest hier wel vaker over de communicatie van medewerkers van KPN en ik weet maar al te goed dat de consument ook een zeer lastige consument is , toch raad ik KPN aan om voor sommige medewerkers eens een cursus communicatie te verzorgen....

Gelukkig heb ik een sim-only welke binnenkort elk moment op te zeggen is en ben ik vrij in mijn keuze van provider....ja echt .....afd Sales.

Dank je voor de genomen moeite Cornelis.

Gr Bulley2511

Reputatie 6
Badge +2
Je wil dus de KPN kwaliteit voor een T-mobile prijs?

KPN hanteert gewoon een bepaalde prijs die voor iedereen hetzelfde is, als jij daar nog 12,50 korting op kan bedingen is dat mooi meegenomen toch.

Dag Jeroen

Volgens mij hanteren alle providers vaste prijzen waar regelmatig een actie of iets dergelijks mee word gedaan , weg vaste prijs.
Daarnaast is aangetoond dat de prijzen in Nederland toch wel erg hoog zijn in vergelijk met de prijzen in de ons omringende landen in/ en Europa. De conclusie KPN kwaliteit voor een T-Mobile prijs slaat echt nergens op.
De prijzen zijn veel te hoog, en daar is geen verklaring voor .punt.

Dat KPN het beste netwerk heeft daar zijn de meeste het wel over eens,betaald door de klanten van KPN overigens...
en zodra het netwerk er ligt is dat netwerk,op onderhoud na , af!
Kijk eens naar de winstcijfers van de bedrijven Jeroen .

Groet

Bert
Reputatie 6
Badge +2
Tarieven in NL zijn wel redelijk volgens een recent artikel van de organisatie voor economische samenwerking en ontwikkeling. (Ik dacht zelf ook altijd dat Nederland één van de duurste was) Kpn zal gerust wat boven het Nederlandse gemiddelde zitten. http://tweakers.net/nieuws/90186/nederland-verkeert-in-middenmoot-met-prijzen-mobiele-abonnementen.html

Tarieven

Reputatie 6
Badge +9
Hey Bulletje,

Ik sluit me aan bij mijn voorganger, als je KPN kwaliteit wil voor een lagere prijs dan moet je bij Telfort zijn.

Als in jou omgeving 3G dekking van KPN al beroerd is dan geef ik je met de concurent van de roze advertenties al helemaal geen kans, het is algemeen bekend dat T-Mobile met name buiten de grotere plaatsten echt ruk is met mobiel internet dekking.

Dat KPN duur is, ja mee eens, maar je krijgt er wel een stukje betrouwbaarheid bij, iets wat je bij T mobile niet altijd hebt.

En nee ik ben geen fan van KPN, ik heb zelf Vodafone ook om de reden dat KPN mij voor mobiele oplossingen te duur is. ;)

Reageer