Beantwoord

Persoonlijke aanbieding voor een klant die al ruim 14 jaar bij KPN is.

• 29 maart 2017
  • 6 reacties
  • 940 keer bekeken

Ik kan vanaf 27-2-2017 weer mijn abonnement weer verlengen, helaas zag ik dat mijn "persoonlijke aanbieding" inhoud dat ik geen aansluitkosten krijg bij het verlengen/vernieuwen abonnement bij het verlengen met toestel. Mijn vraag hierop is: "hoe gaat KPN met haar vaste klanten om, zelf zit ik er al 14 jaar bij KPN en hoe graag wilt KPN haar vaste klanten vasthouden/tegemoet komen?". Graag zie ik een "ECHTE" persoonlijke aanbieding komen van jullie zowel voor SIM ONLY als met een combinatie van een nieuw abonnement met een toestel ( het liefst HIGH END toestel ).

Met vriendelijke groet,

Luc Daemen
icon

Beste antwoord door SjorsK 30 maart 2017, 00:50

Beste Luc,

Helaas zijn dat soort aanbiedingen er niet (meer). Kpn heeft ervoor gekozen dat alles in 1 lijn is voor zowel nieuwe als bestaande klanten Er zijn nog wel aanbiedingen i.c.m. Compleet, of bijvoorbeeld tot 3 april 75,- cashback op een samsung galaxy s7edge.

Succes!

Zoals Daan zegt zijn de aanbiedingen voor nieuwe en oude klanten gelijk getrokken voor mobiele abonnementen, natuurlijk ben je niet verplicht om een nieuw abonnement aan te nemen en mag je gerust door gaan onder de oude voorwaarden 🙂

Stel dat je in het verleden een abonnement met toestel hebt afgenomen en de twee-jaar zijn verlopen raad ik in ieder geval aan om de toestelkosten structureel in mindering te brengen op de maandelijkse factuur. Je hebt tegen die tijd namelijk het toestel al afbetaald :)

Admin: quote toegevoegd voor het meest duidelijke antwoord
Bekijk origineel

6 reacties

Beste Luc,

Helaas zijn dat soort aanbiedingen er niet (meer). Kpn heeft ervoor gekozen dat alles in 1 lijn is voor zowel nieuwe als bestaande klanten Er zijn nog wel aanbiedingen i.c.m. Compleet, of bijvoorbeeld tot 3 april 75,- cashback op een samsung galaxy s7edge.

Succes!
Reputatie 7
Badge +15
Beste Luc,

Succes!

Zoals Daan zegt zijn de aanbiedingen voor nieuwe en oude klanten gelijk getrokken voor mobiele abonnementen, natuurlijk ben je niet verplicht om een nieuw abonnement aan te nemen en mag je gerust door gaan onder de oude voorwaarden 🙂

Stel dat je in het verleden een abonnement met toestel hebt afgenomen en de twee-jaar zijn verlopen raad ik in ieder geval aan om de toestelkosten structureel in mindering te brengen op de maandelijkse factuur. Je hebt tegen die tijd namelijk het toestel al afbetaald :)

Admin: quote toegevoegd voor het meest duidelijke antwoord
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Luc, leuk dat je kijkt naar de mogelijkheden! Zoals hierboven al wordt gezegd: we hebben niet een persoonlijk aanbod wat korting bevat. We kijken met je mee wat bij je past qua abonnement en eventueel qua toestel en aan de hand daarvan komt er dan een aanbod uit. Dat is hetzelfde aanbod als alle andere klanten krijgen, maar wel gericht op wat bij jou past en waar je dus als het goed is, heel tevreden over bent. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!
Hoi Marcia,

Wat bedoel je met een aanbod gericht op mij?
Kun je me daarop meer informatie geven.

@Daanson Ik kan geen aanbiedingen nemen i.c.m. Compleet omdat ik in Duitsland woon.

Met vriendelijke groet,

Luc Daemen
Reputatie 7
Badge +27
Dat had ik inderdaad moeten toelichten. Er wordt in dat geval gekeken naar wat er goed bij jou past. Stel dat je nu onbeperkt bellen met 1 GB internet hebt, maar je belt nog geen uur per maand, dan heb je helemaal geen onbeperkt nodig, ook al klinkt het mooi. Stel dat je door middel van Compleet, waar jij geen gebruik van maakt, verdubbeling van MB's krijgt, kan je ook flink wat euro's besparen door een abonnement met minder MB's te nemen.

Daarnaast hebben we nu ook de mogelijkheid om het bedrag wat je per maand betaalt helemaal zelf te betalen. Je betaalt wel een bepaald bedrag voor je abonnement, maar het toestelgedeelte mag je zelf bepalen. Wil je het toestel in één keer betalen, dan betaal je per maand veel minder. Wil je nu geen geld uitgeven aan een toestel, dan betaal je gewoon per maand wat meer. Alles daartussen is ook gewoon mogelijk!
Bedankt voor de fijne 14 jaar bij jullie. Ik stap volgende maand over naar Vodafone met een "persoonlijke aanbod".

Met vriendelijke groet,

Luc Daemen

Reageer