Persoonlijke status niet online

  • 13 August 2019
  • 6 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik ben al een aantal uur aan het wachten voor mijn persoonlijke omgeving, echter is deze nog steeds niet online...

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Dit is de melding;

"Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik."

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Hallo @Vince98, welkom op het forum. Die omgeving zou dan inderdaad wel in beeld moeten komen, met het adres op je profiel ben ik voor je aan kijken. Ik zie dat je er inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad en de situatie is daarbij uitgelegd. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.
Hallo @Vince98, welkom op het forum. Die omgeving zou dan inderdaad wel in beeld moeten komen, met het adres op je profiel ben ik voor je aan kijken. Ik zie dat je er inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad en de situatie is daarbij uitgelegd. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.

Is allemaal wel leuk... maar dat is iemand anders geweest, en over een ander abonnement.... daar heb ik verder niets mee te maken.
Reputatie 7
Dat is gek, dat staat namelijk bij het adres wat in jouw profiel staat. Zou je voor me kunnen controleren of dat adres dan wel juist is? Als het adres wel klopt ben ik ook benieuwd welk ander abonnement en welke andere persoon je dan precies bedoelt.
Dat is gek, dat staat namelijk bij het adres wat in jouw profiel staat. Zou je voor me kunnen controleren of dat adres dan wel juist is? Als het adres wel klopt ben ik ook benieuwd welk ander abonnement je dan precies bedoelt.
Van degene met wie ik hier woon?
Reputatie 7
Dat zou kunnen, ik zie maar 1 mobiel abonnement op het adres staan en daarbij staat deze melding, vandaar. Gaat het dan om een verlenging van dat abonnement, of een nieuw abonnement ernaast? Om te kijken wat er precies aan de hand is, heb ik zoals je merkt zoveel mogelijk informatie nodig. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hi @Vince98, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoor het graag als ik nog met je mee kan kijken.