Beantwoord

Pincode kwijt

  • 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Telefoonnummer en simkaart code bekend. Pincode vergeten. Na invoer simkaartcode geen acceptatie van nieuwe pincode en verwijzing naar de aanbieder. Kan niet telefoneren en kom in het systeem van KPN niet verder. Wat is wijsheid?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 25 maart 2019, 12:29

Via een privébericht laat @Basut weten dat het een zakelijk abonnement betreft. Zij gaat via het zakelijke forum of via 0800-0403 contact opnemen om het op te lossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @Basut, welkom! Betreft dit een mobiel abonnement of prepaid? En gaat het om particulier of zakelijk? Wil je naast het beantwoorden van je vragen ook reageren op mijn privébericht? Dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +27
Via een privébericht laat @Basut weten dat het een zakelijk abonnement betreft. Zij gaat via het zakelijke forum of via 0800-0403 contact opnemen om het op te lossen!

Reageer