Beantwoord

Pincode mobiel verkeerd

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon, vanochtend uit het niets ging hij updaten. Daarna vroeg hij om de pincode. Deze heb ik ingevoerd, maar nu herkent hij mijn pincode niet. Ik heb van alles al geprobeerd, maar krijg steeds de melding dat de pincode verkeerd is. Heeft iemand een idee wat ik nu nog kan doe,

Alvast bedankt

Anja

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 October 2019, 21:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Vergaderbeest, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer een toestel helemaal opnieuw opstarten, dien je de pincode van de simkaart in te voeren. Heb je hem nooit gewijzigd? Dan kan dat heel goed 0000 of 1234 zijn (wordt veel gebruikt). Heb je die combinatie ook al getest? Hierna dien je, of in ieder geval als ik mijn toestel opnieuw opstart, de pincode in te voeren die ik zelf heb ingesteld. Dit kom direct na elkaar, dus dit kan verwarring veroorzaken..

Kan je aangeven of dit gelukt is? Anders dien je even het kaartje erbij te pakken waar je de simkaart uitgedrukt hebt destijds.. 

Dag Susan,

Ik heb inderdaad geprobeerd om mijn toestel helemaal opnieuw op te starten, zelfs naar fabrieksinstelling te gaan, maar niets hielp. Iedere keer kreeg ik weer vul je pincode in en wat ik ook invulde, steeds kreeg ik de melding, u heeft nog zoveel pogingen. Vervolgens met een ander toestel geprobeerd, met de daarbij horende pincode. Geen resultaat, daar kreeg ik meteen een foutmelding. Ik heb toen ontact opgenomen via de chat en een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze komt van de week en dan ga ik het opnieuw proberen, lukt het dan nog niet. Tja dan moet ik toch even naar de KPN winkel vrees ik.

Bedankt voor je tips.

 

Groetjes,

Anja

Reputatie 7
Badge +21

@Vergaderbeest, ik heb helaas geen update meer gehad. Kan je aangeven of het je inmiddels gelukt is, via de KPN winkel misschien? :slight_smile:

Reageer