Beantwoord

Pincode simkaart opvragen

  • 18 September 2021
  • 2 reacties
  • 1747 keer bekeken

Na het opnieuw activeren van de sim kaart wil ik graag de sim kaart pincode opvragen. Het is mij bekend dat de PUK code kan worden opgevraagd, dat heb ik al gedaan. Echter ik wil tevens mijn pin code kunnen inzien, deze weet ik namelijk niet meer.

icon

Beste antwoord door Jose_ 20 September 2021, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Lidy Bisschop 

Je kan de pincode van een simkaart niet opvragen bij KPN, deze wordt alleen opgeslagen in de simkaart zelf.
Als je hem vergeten bent is de enige manier om weer toegang te krijgen door de pincode 3 keer fout in te voeren.
Daarna vraagt hij om de pukcode, als je die ingevoerd hebt kan je weer een eigen pincode instellen.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Lidy Bisschop 

Je kan de pincode van een simkaart niet opvragen bij KPN, deze wordt alleen opgeslagen in de simkaart zelf.
Als je hem vergeten bent is de enige manier om weer toegang te krijgen door de pincode 3 keer fout in te voeren.
Daarna vraagt hij om de pukcode, als je die ingevoerd hebt kan je weer een eigen pincode instellen.


En je pukcode kun je opvragen via onze site: Pukcode inzien.

Ben je hiermee geholpen, @Lidy Bisschop?