Beantwoord

Plotseling geen bereik

  • 26 April 2019
  • 5 reacties
  • 896 keer bekeken

Goedemorgen KPN ik heb bovenstaande precies hetzelfde en dan sinds afgelopen dinsdag. Ik kan niet vinden dat er storingen of werkzaamheden zijn. Ik heb sinds dinsdag totaal geen service meer op het perron.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 April 2019, 13:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Coen, Sinds afgelopen dinsdag heb je totaal geen service meer op het perron. Gaat het hier ook over een locatie op één van de trajecten van Calandlijn en Erasmuslijn? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Aan de hand van jouw gegevens kan ik een melding maken en uitzoeken wat er aan de hand is. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Coen1991, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Hoi @Marina_ Marina,
Ik heb mijn gegevens aangevuld. Metro station Blijdorp is onderdeel van de Erasmuslijn Slinge —> Den Haag centraal. Metro E. Ik ben trouwens wel veranderd van een IPhone SE naar een IPhone 8 in deze periode dus ik zal nog even controleren of het hieraan ligt als ik vandaag op het perron sta.

groeten Coen
@Marina_ ik vroeg mij af of er ondertussen al actie is ondernomen? Ik heb namelijk nog steeds geen service op het station. Ik heb nog mijn oude IPhone SE uitgeprobeerd maar die heeft ook geen bereik dus het ligt niet aan de telefoon.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Coen1991, Tot nu toe nog geen actie ondernomen, omdat in je laatste bericht stond dat je het nog zou testen met een iPhone SE. Ik heb je bevindingen doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan het verder uitzoeken en nemen contact met je op zodra ze duidelijkheid hebben. Houd je mij op de hoogte? Voor nu wens ik je een mooi weekend 🙂

Reageer