Beantwoord

Porteren nummer niet goed gegaan, nu niet bereikbaar

  • 24 June 2019
  • 14 reacties
  • 438 keer bekeken

Ben overgestapt van Vodafone naar KPN Mobiel, alles verliep netjes tot aan vandaag..het moment dat mijn nummer overgezet zou zijn naar KPN!!

Netjes smsje gehad met daarin de mededeling maar vervolgens ben ik voor niemand meer bereikbaar..men krijgt te horen dat mijn nummer niet in gebruik is. Ben echter wel op dat nummer bereikbaar via Whatsapp en Line!!! Gebeld worden gaat dus niet en als ik zelf bel krijgt men een heel ander nummer te zien. Wat is dit????

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 June 2019, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Nou kan ik ook niet meer bellen zelfs jullie klantenservice niet!!!!! Geen verbinding te krijgen!!!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Nkara73, welkom en sorry voor de late reactie! Wat ontzettend vervelend dat het niet werkt. Je wilt natuurlijk een vlekkeloze overstap en dat is dit zo te zien niet bepaald! Heb je alles inmiddels werkend? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?

Overigens was er gisteren helaas een verstoring waardoor je ons inderdaad een poos niet hebt kunnen bereiken. Excuses hiervoor!
Hoi Marcia, ik heb mijn forumprofiel aangevuld n.a.v. je reactie. Ik hoop dat het snel goed geregeld wordt, dit is momenteel wel erg lastig omdat ik middenin de laatste fase van een project zit...how unlucky can you get 😞
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je bericht! Wil je je toestel eens uit en weer aan zetten? Ik zie het nummer namelijk wel actief in onze systemen. Ik hoor graag van je of het dan wel werkt.
Na herstart krijgt mijn moeder nog steeds te horen dat mijn nummer niet in gebruik is 😞
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd. Ik wil de technische dienst graag aansturen hiervoor. Is er een telefoonnummer wat ik kan noteren om contact op te laten nemen met je? Wil je dat dan ook in je profiel onder 'persoonlijke opmerkingen' noteren?
Hallo @Nkara73 , als het goed is heb je eerder een SMSje gehad dat op datum X tussen x en x uur je nummer geporteerd gaat worden.
Misschien is de eindtijd, bijvoorbeeld 17u00 nog niet voorbij.
Als het nummer definitief geporteerd is krijg je ook weer een SMSje als bevestiging.
Zelf kun je het ook eenvoudig controleren, als je Vodafone-kaart niet meer werkt is men bezig het nummer over te zetten.
Als je KPN-kaart nu wel werkt is het nummer over gezet.
Beste Jan, dit zijn de smsjes die ik ontving mbt mijn nummer.

Admin: plaatje verwijderd i.v.m. privacy gegevens
Reputatie 7
Badge +30
@Nkara73 kan je een contacttelefoonnummer in je profiel zetten? Dan laat ik het uitzoeken!

@Jan-D het nummer is al over, maar er gaat iets mis 😞.
Hallo @Nkara73 , dan zou het nu dus goed moeten werken, dan zou ik ook het advies van @Marcia_ ter harte nemen zodat zij er verder in kan duiken.
Beste Marcia en Jan, het nummer wat mensen nu zien als ik hen bel staat nu ook bij de persoonlijke info...daarop ben ik te bereiken.
Reputatie 7
Badge +30
Heel goed punt.. Ik geef het door! Hopelijk nemen ze snel contact op. Mocht ik een update krijgen, zal ik het ook laten weten. Excuses voor het ongemak!
Hallo Marcia, zoals het er naar uit ziet ben ik weer bereikbaar op mijn oude en vertrouwde nummer. Weet niet hoe het komt maar ben er heel blij mee natuurlijk 😁 Hopelijk blijft het goed gaan 🤞🏼

Bedankt voor alle moeite die jij en Jan hebben gedaan 😘
Reputatie 7
Badge +30
Heel erg fijn! Jij bedankt dat je het nog even liet weten!