Beantwoord

Post adres KPN

• 28 januari 2018
  • 6 reacties
  • 3908 keer bekeken

Kan nergens een postbus nr of adres vinden van KPN

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Burhan 30 januari 2018, 16:46

Hoi Jan,

Het contractovernameformulier kun je online invullen en versturen. Dit is de snelste en beste manier om het te regelen: http://k.pn/K8XeuA Ik zie inderdaad ook nergens meer de optie om het per post te versturen, maar weet dat dit in het verleden wel zo kon. Het duurde dan ook langer om geregeld te krijgen. Ik zou je willen adviseren om het formulier en de documenten online in te vullen.

Wil je het toch per post versturen, dan kun je dit adres gebruiken:

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Ik hoor graag van je wanneer je nog vragen hebt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welke zoek je? Voor apparatuur? Of een brief/klacht? Indien het laatste, Mobiel of vaste diensten?
Contract overname (alles in een Prive) afgedrukt en ingevuld
.Naar welk adres / postbus nr moet dit naar toe gestuurd?
Reputatie 7
Staat dat niet op het geprinte formulier? :s
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jan,

Het contractovernameformulier kun je online invullen en versturen. Dit is de snelste en beste manier om het te regelen: http://k.pn/K8XeuA Ik zie inderdaad ook nergens meer de optie om het per post te versturen, maar weet dat dit in het verleden wel zo kon. Het duurde dan ook langer om geregeld te krijgen. Ik zou je willen adviseren om het formulier en de documenten online in te vullen.

Wil je het toch per post versturen, dan kun je dit adres gebruiken:

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Ik hoor graag van je wanneer je nog vragen hebt.
Eindelijk iemand die gewoon de gegevens geeft waarmee je als digibeet in contact kan komen met de KPN - dank je
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Regitse42, Wat fijn om te lezen dat je het antwoord gevonden hebt waar je naar zocht. Als wij je nog ergens mee kunnen helpen. Laat je het dan weten?

Reageer