Prepaid naar abonnement

  • 5 April 2020
  • 14 reacties
  • 81 keer bekeken

Op 25 maart geprobeerd prepaid tegoed op te waarderen, dat lukte ons in eerst instantie niet, dus kreeg medewerker aan de telefoon deze zou ons terug bellen i.v.m. aanbod om een abonnement van 15 euro te nemen waarop we dan 5 euro korting kregen omdat er al een compleet pakket op ons adres is plus nog een mobiel abonnement.  op 30 maart kregen wij het bericht dat de sym kaart onderweg was, maar tot op heden niet aangekomen. weer gebeld met k.p.n. naar 14 minuten in de wacht kreeg ik de in gesprek toon. dus even later weer geprobeerd en kreeg medewerker aan de telefoon, deze vertelde mij dat het niet mogelijk was om een prepaid nummer naar abonnement over te zetten. Na enige tijd heeft hij geprobeerd mij door te schakelen naar een ander collega maar vervolgens hoor de ik niets meer en heb de telefoon op de horen gelegd. Leg ons a.u.b. nu maar eens uit is het mogelijk om van prepaid naar abonnement te gaan.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Olifanten oren Welkom op ons Forum. Bedankt voor je bericht. Nu lijkt het er een beetje op alsof je van de koude kermis thuiskomt. Ik heb goed nieuwe voor je. Het is gewoon mogelijk om het prepaid nummer over te zetten naar een abonnement. Beter zelfs, als je nog beltegoed op je KPN prepaid kaartje had staan, dan krijg je dit terug op je eerste of tweede factuur. 

Ik wil graag twee dingen voor je uitzoeken:

  1. Waar het nieuwe simkaartje blijft
  2. Hoe nummerbehoud geregeld is. Dit kan ik ook achteraf nog overzetten.:blush:  

 

Hallo Lisa,

Eerst maar eens kijken of het  sym-kaartje dat ze gestuurd hebben aankomt het zou op 8 april door KPN geactiveerd worden wanneer wij dit niet voor de tijd hebben gedaan. Maar ik begreep van een van de medewerkers dat zijn collega niet alles in gang heeft gezet, vraag komt er wel een sym-kaartje?

groet,

Olifanten oren

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Olifanten oren , bedankt voor je reactie. Je hebt ondertussen nog een andere collega gesproken die zei dat niet alles in gang gezet is? Ik neem aan dat hij het voor je in orde heeft gemaakt toen? 
Als dit niet zo is, kijk ik graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

Hallo Lisa,

 

Ik heb niet het vermoeden dat alles in gang gezet is heb nog steeds geen Sym-kaart en volgens jou is die ook niet nodig en kan ik een verlenging aanvragen waardoor ik het beltegoed wat op de Sym staat gebruikt wordt om de eerste of tweede termijn mee te betalen. hoop vandaag op een bericht dat de nieuwe sym is geactiveerd anders zit ik met een ander nummer en daar is mijn vrouw helemaal tegen.

Groet,

Olifantenoren

Hallo Lisa,

Heb zojuist bericht ontvangen dat de nieuwe Sym-kaart is geactiveerd meer nog geen nieuwe sym-kaart gezien. ze heeft haar oude kaart in de telefoon zitten, zal ik nu kpn maar bellen?

Groet,

Olifanten oren

Hallo Lisa,

Zojuist medewerker van de KPN aan de telefoon gehad en deze hebben het opgelost bedankt voor jou tot nu toe.

 

Groet van,

Olifanten oren.

Hallo Lisa,

Ik had het vermoeden dat het was opgelost, maar helaas er wordt een tweede sym-kaart naar ons gestuurd. De eerste zou geactiveerd zijn maar kwam tot nu toe niet aan. Op de tweede wachten we nu. Mijn vrouw kan alleen appen. Dus hopelijk komt nu de tweede sym snel, heb wel de eerste drie nummers van de oude sym. Alleen is bij de tweede sym geen rekening gehouden met die 5 euro korting dus daarvoor moet ik aan de bel trekken.

 

Groet,

Olifanten oren.

Reputatie 7
Badge +17

@Olifanten oren Hoi! Bedankt voor de tussentijdse updates. Kan ik nog iets voor je betekenen in deze? Ik begrijp niet helemaal of je nu bij mij aan de bel trekt of dat je ook contact hebt met collega's de alles regelen. Laat het anders maar even weten.
Als ik iets voor je kan betekenen, zou je dan je profiel willen invullen met je gegevens? Anders kan ik helaas niets zien. :smile:

Hallo Lisa

Ik mag ze ook niet het vel over de  Olifanten oren trekken ik betaal nu mijn Sym, geen aansluitkosten  maar bij de volgende afrekening hou ik daar wel rekening mee. Alleen snap ik niet als dit in het systeem staat dat dit niet wordt overgenomen. Ik wacht vandaag af wanneer de sym komt en welke natuurlijk.

Groet,

Olifanten oren.

Hallo Lisa,

Nu pas mijn sym kaart gekregen die op 30 maart verstuurd zou zijn. De dagtekening van de brief staat op 09-04 i.p.v. 30 maart want toen kregen wij het bericht dat hij verstuurd was. en deze kaart is de eerste kaart die we al in ons bezit moesten hebben, hij is door KPN al op 08-04 geactiveerd.

Nu afwachten af er nog een andere kaart onze kant op komt. tot dus ver heeft mijn vrouw een werkende telefoon.

 

Groet,

Olifanten oren.

Reputatie 7
Badge +17

@Olifanten oren Dag! Ik wilde je net een berichtje sturen, want ik ben vandaag weer aan het werk. Omdat ik geen gegevens hebt, kan ik niets controleren. Ik vermoed dat de order is blijven hangen en ‘geannuleerd’, waarna wij intern handmatig een nieuwe simkaart toesturen. Fijn dat ze een werkende telefoon heeft! Houd het allemaal maar even in de gaten, en geef een gil als je het niet helemaal vertrouwd, want dan kijk ik graag mee, mits er natuurlijk gegevens zijn ingevuld in het profiel :wink:

Leuk spreekwoord trouwens ‘vel over de oren trekken’, ik kende deze nog niet, maar ga hem zeker gebruiken.:smile:

Hallo Lisa,

Ik ben blij en verrast dat de sim toch is aangekomen en dat hij werkt. Laten we hopen dat de andere sim niet meer komt dat denk ik ook op dit moment ook. mochten er nog verder problemen op treden laat ik het weten en maak ik mijn profiel bij jou bekend via de knop profiel. Hartelijk dank voor jou hulp tot dus ver. En laat je nooit het vel over de olifanten oren halen.

Met vriendelijke groet,

Olifanten oren.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel, komt goed. Jij ook niet natuurlijk! Fijn weekend nog:blush:

Hallo Lisa,

Ik wens jou prettige maar vooral gezonde Paasdagen.

groet,

Olifanten oren.

Reageer