Beantwoord

Prepaid omgezet naar abonnement, MB's delen lukt niet

  • 31 August 2019
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste, heb in de KPN winkel woensdag het prepaid nr van mijn zoon omgezet naar een abonnement. Het lukt me echter niet om dit in mijn KPN te veranderen zodat ik mb’s Met hem kan delen. Graag hulp hierbij
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 September 2019, 19:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Samsebraf, bedankt voor je bericht!

Leuk om te lezen dat je het prepaid nummer hebt omgezet naar een abonnement voor je zoon 🙂 Wel jammer dat het niet direct lukt om hem toe te voegen als KPN Compleet lid. Is het nummer per direct omgezet naar een abonnement of is dit per een bepaalde datum geregeld? Het omzetten in MijnKPN gebeurt automatisch, dus daar hoef je niet zoveel aan te doen.

Wel kijk ik graag even met je mee waarom hij nog niet toegevoegd kan worden. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer van je zoon (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken!
Hoi heb de gegevens aangepast
Reputatie 7
Badge +21
@Samsebraf, dankjewel! Het 06-nummer dat bij opmerkingen staat, kon ik niet terugvinden in onze systemen.. Op het klantnummer gelukkig wel, een cijfertje in het 06-nummer was omgewisseld 😉 Het nummer is per 2 september KPN Compleet, dus als het goed is kan je vanaf gisteren wel MB's delen! Wil je dit eens voor mij nagaan en kunnen terugkoppelen?
Reputatie 7
Badge +21
@Samsebraf, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat het opgelost is en je MB's kan delen! Zo niet, dan weet je me te vinden 😉

Reageer