Beantwoord

Prijs gewonnen of niet

  • 9 January 2019
  • 4 reacties
  • 647 keer bekeken

Ik heb een sms gekregen dat ik een prijs heb gewonnen door delen mb’s. Tegelijkertijd zou ik een mail hebben gehad met daarbij de details. 1 keer raden: geen mail.
na half uur chatten in de app (eerst een robot en daarna medewerker) was het duidelijk en zou men er voor zorgen dat verder uitgezocht zal worden.
Schijnbaar zijn de systemen van KPN niet van de kwaliteit die je mag verwachten, heb nog geen reactie.
dus mb delen is voor een goed doel en daar moet je het dan voor doen, voor de prijzen en lekker makertjes hoef je het niet te doen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 January 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

vandaag weer sms gehad en geen mail. Of ze hebben een hack in de sms service of het is zoveelste misleiding. Ik maar weer gebeld. Nu is er maar 1 afdeling die er over gaat en die is alleen per mail bereikbaar .....
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Tilburger, welkom! Wat irritant dit.. Ik ga er zeker voor je achteraan. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan zorg ik ervoor dat de prijs jouw kant op komt.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je profiel! ik heb nog eens een mail naar de betreffende afdeling gestuurd, met daarin het verzoek zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Daarbij heb ik je 06-nummer en e-mailadres vermeld. Wil je het me laten weten als je iets gehoord hebt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten.
Reputatie 7
Badge +30
Is er inmiddels contact met je opgenomen?