Beantwoord

Prijs Kids Sim verhoogd

  • 8 January 2020
  • 5 reacties
  • 585 keer bekeken

Ik zie dat de prijs intussen met 2 euro is verhoogd, gaat lekker zo.
Met korting nu 9,50 ipv 7,50

icon

Beste antwoord door Natasja 8 January 2020, 22:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Evert Vonk. Van harte welkom hier. Ik snap dat je een beetje gek opkijkt van de prijsverhoging van de Kids Sim. We merkten dat de Kids Sim momenteel veel wordt verkocht aan volwassenen. Echter, de Kids Sim is gericht op kinderen en tieners die nog geen eigen abonnement kunnen bestellen. Daarom is besloten het tarief van het abonnement met € 2,- te verhogen. 

 

Dag  Natasha, ik snap het, wel jammer, wilde eigenlijk net voor onze 2 kinderen de Kids sim aanvragen.
Is nu 48 euro duurder per jaar.

Reputatie 6
Badge +9

Ik snap je volkomen, @Evert Vonk. We hadden het zelf ook graag anders gezien, maar ik kan het niet mooier maken dan het is helaas. :disappointed:

Reputatie 2

Dag @Evert Vonk. Van harte welkom hier. Ik snap dat je een beetje gek opkijkt van de prijsverhoging van de Kids Sim. We merkten dat de Kids Sim momenteel veel wordt verkocht aan volwassenen. Echter, de Kids Sim is gericht op kinderen en tieners die nog geen eigen abonnement kunnen bestellen. Daarom is besloten het tarief van het abonnement met € 2,- te verhogen. 

 

Ik ben nieuwsgierig hoe KPN weet dat het veel wordt verkocht aan volwassenen? Welke bronnen worden geraadpleegd hiervoor?

Of moet ik zeggen: natuurlijk wordt het verkocht aan volwassenen. Het zijn immers de volwassen ouders die het aanschaffen voor hun kind!

Daarnaast moet je sowieso een (duurder) regulier KPN mobiel abonnement hebben om überhaupt een Kids Sim af te kunnen sluiten.

Voor (inmiddels) €9,50 kan je bij een andere provider veel meer GBs krijgen én je kind beschermen tegen extra kosten. Als ik KPN was zou ik deze prijsverhoging (van 26,6%) nog eens her-overwegen. Nota bene loopt het kind (voor een groep gezinnen) door deze prijsverhoging de ervaring met het merk/service van KPN mis, waar het mogelijk de toekomstige klanten zijn voor dit bedrijf.



 

 

Reputatie 6
Badge +9

Ik begrijp de frustratie omtrent de prijsverhoging van de Kids Sim, @Adam72. Dat is ook zonde. Vooral vanuit KPN-winkels hebben we signalen gekregen, maar ook via andere klantingangen komen we dit verzoek vaker tegen. Hoe zuur het ook is, ik kan er niets aan veranderen. 

Reageer