Beantwoord

Prijsverhoging met 100% bij verlenging met 1 jaar.

  • 23 April 2019
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik had twee mobiele data-abonnementen van € 5 nog wat (met KPN compleet korting, 1 GB per maand). Na verlenging met een jaar kost het zelfde abonnement € 10, inclusief KPN compleet korting). Een prijsverhoging van bijna 100%, € 120 op jaarbasis! Zijn er meer mensen die dit hebben?

KPN had toegezegd de oude kortingen opnieuw te verwerken, maar dit duurt ondertussen al bijna een maand.
icon

Beste antwoord door Joran 29 April 2019, 11:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Waarom heb je dat data only abonnement überhaupt verlengt?
Dat is nergens voor nodig, die loopt toch wel door en is van het eerste jaar maandelijks opzegbaar terwijl jij er nu weer 12 maanden aan vast zit.

Overigens is de korting nog altijd van toepassing en zou het abonnement bij KPN Compleet gewoon nog €5,- per maand moeten kosten.
Ik neem aan dat KPN dit netjes met terugwerkende kracht zal herstellen.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sytze! Ik verdiep me hier graag verder in. Het 500MB abonnement kost € 10, wordt verdubbeld naar 1 GB als je een vaste internetverbinding van KPN hebt en je krijgt € 5 korting als er meerdere mobiele abonnementen actief zijn. Als je aan deze voorwaarden doet voor de Compleetvoordelen hoor je nog steeds € 5 voor 1 GB te betalen.

Kun je jouw profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer(s)? Dan zoek ik uit hoe het zit.
Dank je wel. Ik heb mijn profiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Dank daarvoor. Ik zie het contact met de collega's van Twitter/chat terug. Ik heb de korting ingeschakeld en € 20 vergoed (twee maanden twee abonnementen € 5 gemiste korting). Vanaf de factuur na die van volgende week staat alles weer goed. Excuses dat dit zo veel tijd heeft gekost. Als we je in de toekomst nog eens ergens mee kunnen helpen, laat het weten 🙂
Dank je wel!

Reageer