Beantwoord

Prijsverschil bij abonnementen KPN Mobiel

  • 19 January 2019
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Vooraf, ik weet dat ik met de KPN een contract heb getekend en daarom eigenlijk niet moet zeuren. Toch doe ik het. Ik krijg via een pop up een aanbieding te zien voor een KPN contract met een Samsung S9 10MB internet en vrij bellen en sms'en voor €39,- nu heb ik een vergelijkbaar contract maar tegen een prijs van€57,- ca een half jaar geleden. Die verschillen zijn toch wel erg groot. Daarom toch even zeuren hierover. Het voelt niet goed. Al jaren worden al mijn gezinsservices op electronica gebied door de KPN verzorgt. Altijd naar tevredenheid. Maar nu ben ik toch minder blij, jammer. Ik weet het ik heb een contract getekend, maar toch...

Mvg
Peter Hofman.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 January 2019, 13:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Peter Hofman Je hebt inderdaad een contract getekend, maar je mag gerust je verbazing uitspreken of een vraag stellen. Daar is helemaal niets mis mee. Dat klinkt inderdaad als een groot verschil en ik ben wel nieuwsgierig. Is het wellicht zo eenvoudig verklaren dat je bij jouw abonnement de kosten voor je toestel hebt meegerekend, waarbij dat bij de aanbieding die je zag alleen om het abonnement gaat? Het abonnement met 10GB data en onbeperkt bellen kost op dit moment €30,- per maand.

Kun je wellicht eens een screenshot plaatsen van de aanbieding die je zag? En zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, mobiele nummer en je klantnummer? Dan kan ik beide zaken vergelijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Peter. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is de situatie inmiddels al opgehelderd? Ik help je graag verder, als het nog nodig is!

Reageer