Beantwoord

prijsverschil kpn met bv gsmweb.

  • 22 February 2019
  • 2 reacties
  • 470 keer bekeken

ik overweeg een verlenging van mijn abonnement en wil een iPhone x. ik verbaas mij erover dat ik kpn duurder uit ben dan bij bv gsmweb of andere leverancier.
Waarom is prijs bij kpn zelf voor een abonnement met telefoon het hoogst?
groet
Frenk
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 22 February 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Frenk, goede vraag. Het verschil in prijs tussen KPN en andere partijen zoals GSMweb zit puur in de toestelprijs. Het (KPN) abonnement zal hetzelfde kosten. Externe retailers als GSMweb, mobiel.nl etc. kopen zelf de toestellen in en dat kan soms net even tegen iets andere voorwaarden, dat komt omdat deze bijvoorbeeld internationaal opereren, eigen acties hebben. Dat zie je dan op die manier terug.

Dat gezegd hebbende, indien het voor jou goedkoper is om via een externe partij te verlengen, dan kan dat gewoon natuurlijk. 🙂 Als er nog meer vragen zijn, laat het me vooral weten.
Ik snap het antwoord en het is best wel jammer. Ik had graag een KPN winkel binnengelopen en daar het abonnement verlengd voor de zelfde prijs als bij een externe retailer. KPN doet zich toch wel tekort op deze manier.
Zo erg zelfs dat ik nu ook bij andere providers aan het kijken ben. ( T-mobile enz.)
Was de prijs gelijk geweest dan had ik al verlengd.