Beantwoord

Privé abonnement op zaak tenaamstellen

• 1 mei 2015
  • 1 reactie
  • 456 keer bekeken

Dag Allen,

Ik wil mijn huidige privé abonnement anders tenaamstellen --> op naam van de zaak en de automatische incasso op de bijbehorende rekening.

Ik wil dus geen nieuw abonnement, maar alleen anders tenaamstellen zodat ik de btw terug kan vragen.

Kan dat?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 mei 2015, 18:24

Beste Yoeri,

Welkom op het forum! Erg leuk dat je je vraag hier stelt. Het is mogelijk om door middel van een kosteloze contractovername jouw 06-nummer over te zetten van je privé naam naar naam van de zaak. Echter dien je dan wel één van onze zakelijke abonnementen te kiezen. Je 06-nummer blijft vanzelfsprekend hetzelfde. 

Het is ook mogelijk om je 06-nummer gewoon op jouw naam te laten staan en de factuur weer gespecificeerd met BTW te krijgen. Dat kan je hier aanvragen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Yoeri,

Welkom op het forum! Erg leuk dat je je vraag hier stelt. Het is mogelijk om door middel van een kosteloze contractovername jouw 06-nummer over te zetten van je privé naam naar naam van de zaak. Echter dien je dan wel één van onze zakelijke abonnementen te kiezen. Je 06-nummer blijft vanzelfsprekend hetzelfde. 

Het is ook mogelijk om je 06-nummer gewoon op jouw naam te laten staan en de factuur weer gespecificeerd met BTW te krijgen. Dat kan je hier aanvragen. 

Reageer