Beantwoord

Privé nummer overnemen door werk

  • 16 November 2019
  • 4 reacties
  • 386 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen, kan dan mijn werk het nummer overnemen zodat ik dan hetzelfde nummer houd?

icon

Beste antwoord door wjb 16 November 2019, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Nummerbehoud is een recht dus ja, daar zal KPN medewerking aan moeten verlenen.

Je zult overigens wel de vaste looptijd van je contract moeten uitdienen.

Bij de aanvraag van dat zakelijke abonnement moet dan nummerbehoud aangevraagd worden. Jouw huidige contract moet dan nog niet opgezegd zijn!!!

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @SandraMeester, welkom! Het klopt helemaal wat wjb zegt, mits je werkgever niet bij KPN zit. Als jouw werkgever wel bij KPN zit, kan je samen een contractovernameformulier invullen. Het is dan wel belangrijk dat jij geen toestelkrediet meer hebt, die kan je aflossen via onze website. In beide gevallen is het van essentieel belang dat jij je eigen nummer niet opzegt. Heel goed om dat nog eens te benadrukken. Als je nog vragen hebt, laat je het ons weten?

Hallo, ik heb een prive abonnement bij KPN en wil mijn nummer overdragen aan mijn werkgever (die ook KPN als provider heeft). Moet ik dan ook zo’n contractovername formulier invullen?

Ja.