Beantwoord

Probleem met simkaart?

  • 22 November 2019
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo,

een paar weken geleden heb ik mijn simcode drie keer fout ingevuld op mijn iphone 8 plus. Ik heb de simkaart toen moeten deblokkeren met de puk code. Helaas heb ik sindsdien problemen met de verbinding.

 

In het begin had ik het probleem dat ik geen service had en dus ook geen 4G. Nu is het zo dat als ik iemand heb gebeld, ik ook alle verbinding weer kwijt raak, er staat dan “geen service” linksboven. Daarnaast laten meerdere mensen mij weten dat als ze mij bellen ze meteen voicemail krijgen. Soms kunnen ze mij wel bereiken. 
 

wat moet ik doen? Heb ik een nieuwe simkaart nodig?

Bedankt!

Danielle

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 November 2019, 08:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28


Hoi Danielle, 

Het lijkt een probleem met jouw telefoon. Heb je jouw telefoon al eens een volledige reset gegeven? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Daantje249 
Of als het goede advies jammer genoeg niet helpt wat Noordzee gaf dan kun je dit ook nog proberen:
Ga naar Instellingen - Algemeen - Herstel netwerkinstellingen.
 

Reputatie 7
Badge +15

@Daantje249 Welkom op het forum. Erg irritant dat er problemen zijn met je toestel. De adviezen van @Noordzee en @huistijger zijn goed. Verstandig is om beide stappen even uit te voeren. Let er wel op dat als je je toestel terugzet naar fabrieksinstellingen alle gegevens ook gewist worden, dus maak hiervoor wel even een back-up. Zou je mij kunnen laten weten of het probleem nog bestaat? 

Reputatie 7
Badge +28

@Daantje249 

 

Hoe is de situatie nu? Heeft een reset geholpen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Daantje249 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!